قیمت روز بیت کوین 6 تیر 1402/ رمزارز مشهور از نیمه کانال 30 هزار دلاری عبور کرد

بیت کوین-کاماپرس
ژیوار

بیت کوین مجددا کانال 30 هزار دلاری را باز پس گرفت و در حال پیشروی در این کانال است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 486 دلار بالاتر رفته و در محدوده 30 هزار و 671 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 9.7 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف اینکه معامله گران و فعالان بازار بیت کوین با مقاومت سنگینی روبرو بودند و به نظر کارشناسان تا حدودی فرسوده شدند، اما همچنان رشد قیمت بیت کوین ادامه پیدا کرد و به نظر نهنگ‌های بازار از تلاش‌های خود دست نکشیدند. به گفته کارشناسان بازار رمزارزها، بیت کوین با مقاومت سرسخت 31 هزار دلاری دست و پنجه نرم خواهد کرد و این مورد سبب شده تا نهنگ‌ها اندکی خسته و ناامید شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر به هر دلیلی قیمت بیت کوین نتواند از محدوده مقاومتی 31 هزار دلاری عبور کند، احتمال اصلاح نرخ آن رخ خواهد داد. اما برخلاف گذشته ریزش قیمت بیت کوین چندان سنگین نخواهد بود و به نظر این رمزارز در محدوده 29 هزار و 600 دلاری حمایت خواهد شد. در صورتی که بیت کوین ضعیف‌تر از پیش بینی‌ها عمل کند و نتواند این محدوده حمایتی را حفظ کند، حمایت بعدی این رمزارز حول و حوش محور 28 هزار و 200 دلاری خواهد بود. این مرز قیمتی در حوالی خط میانگین متحرک نمایی 50 روزه بیت کوین قرار گرفته است.

دریان سفر امید

در حال حاضر حجم معاملات در بازار بیت کوین خوب بوده و ارزش کل بازار این رمزارز بالغ بر 588 میلیارد دلار است.

دلایل عمده جذب کاربران ایرانی به وبسایت اوکی اکسچنج

در صورتی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری مناسب می‌دانید و به دنبال یک بستر خوب برای معامله رمزارزهای مختلف هستید، اوکی اکسچنج گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این پلتفرم دانش بنیان بیشتر از پنج سال سابقه کاری در حوزه رمزارزها دارد و تاکنون در بستری امن امکان خرید و فروش بیت کوین و 699 ارز دیجیتال دیگر را فراهم کرده است. اوکی اکسچنج در ارائه خدمات رمزارزی به اندازه‌ای قوی بوده که طی همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون کاربر ایرانی را به خود جلب کند. این مجموعه گذشته از امنیت به دلیل داشتن پشتیبانی متخصص نیز توانسته جلب توجه کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز