قیمت روز بیت کوین 18 خرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف اندکی بهبود پیدا کرد

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 44 دلار بالا رفته و به مرز 26 هزار و 385 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 477 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بیت کوین با وجود رشد نرخی که داشته هنوز ظرفیت کافی برای صعود را دارد. میانگین کارمزد بیت کوین کم شده و به نظر این موضوع روی خرید بیشتر اثرگذار است. با وجود اینکه میانگین کارمزد تراکنش‌های این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده و از 30 دلار عقب نشینی داشته است اما هنوز بالغ بر 257 هزار تراکنش معلق این رمزارز وجود دارند و در انتظار تایید هستند. طبق اطلاعات و گزارش‌های موجود، از اول ماه مه به بعد، شبکه بیت کوین با موفقیت از 355 هزار تا بالغ بر 682 هزار تراکنش را تایید کرده است. هم اکنون نزدیک به 188 بلاک باید توسط ماینرهای بیت کوین استخراج شوند تا بقایای تراکنش‌های تایید نشده برطرف شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این روزها احساسات متناقضی درباره بیت کوین وجود دارد و برخی هنوز نسبت به آینده این ارز دیجیتال نگران هستند. معیارهای مختلفی درباره پیش بینی برای بیت کوین وجود دارد. اخیرا اطلاعاتی از گوگل ترند منتشر شده که نشان می‌دهد که علاقه جهانی به واژه بیت کوین از اکتبر 2022 به کمترین میزان ممکن رسیده است. براساس این اطلاعات، در مدت زمان مذکور تنها 17 جست و جو از 100 جست و جو درباره واژه بیت کوین به ثبت رسیده و این کاهش برای برخی نگران کننده به نظر می‌رسد.

درباره اوکی اکسچنج تریدر و نحوه کار آن بیشتر بدانید

اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در ایران است. این درگاه به دلیل ارائه خدمات مناسب و منحصر به فرد توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اوکی اکسچنج تریدر یک پلتفرم معاملاتی شخص به شخص است که به معامله گران این امکان را می‌‌دهد تا با دیگر خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال به معامله بپردازند. در واقع این پلتفرم به نوعی واسط میان خریداران و فروشندگان بازار رمزارزها است و نقش مستقل و مجزایی در حوزه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال ندارد. براساس اطلاعات موجود، هم اکنون فقط معامله با قیمت ثابت در این بخش فعال هستند. به نظر کاربران بازار رمزارزها معاملات در این بخش به صرفه و مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز