قیمت روز بیت کوین 17 خرداد 1402 / رمزارز معروف روند صعودی خود را آغاز کرد

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین امروز توانست با عبور از کانال 26 هزار دلاری از روند نزولی خارج شود. در حال حاضر، قیمت این رمزارز مشهور 26 هزار و 850 دلار بوده و 42.48 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. جهش ناگهانی بیت کوین در شبانه روز گذشته باعث شده است تا رتبه یک بازار دیجیتال، وارد کانال صعودی میان مدت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که واکنش بیت کوین به عدد 25 هزار دلار مثبت باشد. اما برخورد شاخص کل بازار به حمایت خود باعث شد تا بازگشت سریع قیمت‌ها و الگوی کف دوقلو به سمت بالا برود.

بیشتر بخوانید:

شاخص دامیننس بیت کویت تا محدوده 48.10 رشد کرده است و شرایط تغییر روند آن در 4 ساعت فراهم شده است. با این حال، همچنان احتمال برگشت به محدوده حمایت 47 درصد وجود دارد. همچنین، احتمال تست دوباره حمایت‌ها در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. اگر بیت کوین بخواهد به روند صعودی خود ادامه بدهد، باید مقاومت 28 هزار دلار شکسته شود. در چنین شرایطی، روند تایم روزانه دوباره صعودی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بررسی‌های صورت گرفته بر روی داده‌های آن‌چین نشان می‌‌‌دهد که به تدریج این رمزارز معروف از گروه سرمایه‌گذاران بلندمدت به سرمایه‌گذاران جدید منتقل می‌شود. چنین روندی نشانگر این است که ثروت از سرمایه‌گذاران با تجربه تقاضاهای جدید انتقال داده می‌شود. این فرآیند به این معنا است که در حال حاضر در نقطه عطف موج هودل هستیم. پیش از آغاز روند صعودی بیت کوین، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند که موج هودل یک ساله شروع به کاهش و قیمت این رمزارز شروع به افزایش می‌کند. در واقع، با ورود تقاضاهای جدید، کسانی که بیت کوین را در کف قیمت خریداری کرده‌‌‌‌‌اند، این رمزارز را با قیمت‌های بالاتری می‌فروشند.

چرا استفاده از پلتفرم اوکی اکسچنج توصیه می‌شود؟

کسانی قصد دارند با به عنوان بازیگران جدید به بازار ارز دیجیتال و خرید و فروش بیت کوین وارد شوند، می‌توانند از راهنماهای کاربردی متخصصان اوکی اکسچنج بهره‌مند شود. در حال حاضر، اوکی اکسچنج یک پلتفرم قابل اعتماد با کاربری آسان است که دسترسی به تبادل رمزارزها را برای تمامی افراد آسان کرده است. این مجموعه بیش از یک میلیون کاربر در سراسر کشور دارد و در هر ثانیه 12 خدمت به مشتریان خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز