قیمت روز بیت کوین 16 خرداد 1402/ نرخ رمزارز مشهور تا کانال 25 هزار دلاری عقب رفت

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین دیروز کانال 26 هزار دلاری را از دست داد و به مرز 25 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 62 دلار بالا رفت و به مرز 25 هزار و 680 دلاری رسید. عملکرد بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز طی یک هفته اخیر 2 هزار و 121 دلار کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران برجسته بازار کریپتو معتقدند که قیمت بیت کوین تا پیش از رویداد هاوینگ احتمالا تا 200 درصد رشد پیدا خواهد کرد. با وجود اینکه بیت کوین بالاخره اولین کندل ماهانه قرمز خود را در سال 2023 ثبت کرد، اما همچنان معامله گران این رمزارز نسبت به رشد قیمتی آن امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین علی رغم تلاش‌های نهنگ‌‌های بازار توان عبور از مرز 28 هزار دلاری را نداشت و بعد از انتشار خبرهایی منفی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجددا روند نزولی را انتخاب کرد. اما نزول بیت کوین به کانال 26 هزار دلاری ختم نشد و باز هم از این مدار قیمتی پایین‌تر رفت و حتی پله پله در کانال 25 هزار دلاری هم عقب نشینی کرد. این مسئله باعث شده تا سرمایه گذاران بیشتری از این رمزارز به عنوان فروشنده در بازار حاضر شوند. در صورتی که فشار خرید و فروش بیت کوین همچنان ادامه داشته باشد و فعالان و معامله گران بزرگ این رمزارز نتوانند کاری کنند، احتمالا ریزش قیمتی بیشتری اتفاق خواهد افتاد. با این وجود به نظر معامله گران بنیادی بیت کوین از این سطوح قیمتی تا قبل از هاوینگ این رمزارز استفاده خواهند کرد تا سود بیشتری به دست آورند.

کرمان موتور شیراز

چرا سایت اوکی اکسچنج برای کاربران ایرانی مناسب تر است؟

معامله گرانی که ساکن ایران هستند این امکان را دارند تا با استفاده از سایت اوکی اکسچنج انواع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. بالغ بر 1 میلیون نفر در سراسر کشور از خدمات این سایت استفاده کرده و از آن رضایت دارند. این وبسایت در هر ثانیه 12 خدمت به کاربران ارائه می‌دهد.

بیشتر از 70 پشتیبان از این مجموعه دائما پاسخگوی سوالات کاربران و معامله گران هستند و در صورت بروز مشکل خدمات لازم را به آن‌ها ارائه خواهند داد.

معامله گران تازه وارد یا دیگر افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره بازار رمزارزها می‌توانند از وبلاگ اوکی اکسچنج استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت