جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری در پردیس

ژیوار

شهر جدید پردیس در شمال شرقی تهران واقع شده و طبق آخرین سرشماری ایران، 73 هزار نفر جمعیت دارد. جاجرود و بومهن همسایه‌های این شهر هستند. در این منطقه واحدهای مسکونی بسیاری وجود دارد، به‌گونه‌ای که تا سال 1400 تعداد 70 هزار واحد مسکونی در پردیس افتتاح شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری در پردیس می‌پردازد.

* یک واحد 75 متری در پردیس 180 میلیون تومان رهن و 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره دارد. این خانه دو خوابه نوساز بوده و در سال 1401 ساخته شده است. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمانی مجهز به آسانسور و پارکینگ قرار گرفته است.

* ودیعه یک خانه دو خوابه در فاز 9 پردیس 200 میلیون تومان است. اجاره تعیین شده برای این واحد 200 هزار تومان است. واحد مورد نظر در طبقه پنجم ساختمانی مجهز به آسانسور قرار دارد. این آپارتمان در سال 1400 ساخته شده و دارای پارکینگ و انباری است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

* واحدی در طبقه پنجم یک ساختمان 9 طبقه در فاز3 پردیس 3 میلیون تومان اجاره و 200 میلیون تومان ودیعه دارد. وجود پارکینگ و انباری از نقاط قوت ساختمان است. این خانه در سال 1399 ساخته شده، داری دو اتاق خواب و آسانسور است.

* واحدی در یک ساختمان شش ساله 200 میلیون تومان ودیعه و 4 میلیون تومان اجاره دارد. این خانه که در طبقه سوم واقع شده دارای آسانسور است. واحد 75 بوده و 2 اتاق خواب دارد. این ساختمان مجهز به انباری است اما پارکینگ ندارد.

* آخرین واحد 75 متری در سال 1390 ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. این خانه که در فاز 1 پردیس واقع شده، 250 میلون تومان ودیعه و 5 میلیون و 500 هزار تومان اجاره دارد. این خانه در طبقه دوم ساختمانی مجهز به آسانسور قرار دارد. انباری و پارکینگ دیگر امکانات آپارتمان مذکور است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز