شرایط فروش اعتباری و نقدی تیگو 8 پرو مدیران خودرو

ژیوار

با راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرکت مدیران خودرو 8 خودرو از برندهای فونیکس و ام‌وی‌ام به مشتریان عرضه کرد. با اعلام نتایج این طرح شرایط فروش خودرو تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی شرایط فروش نقدی و اعتباری تیگو 8 پرو مدیران خودرو می‌پردازد.

امکان خرید اعتباری و نقدی تیگو 8 پرو

فراخوان تکمیل وجه برای ثبت‌نام‌ کنندگان مرحله اول طرح یکپارچه از سوی مدیران خودرو اعلام شده است. بر این اساس خریداران می‌توانند فونیکس تیگو 8 پرو را به صورت نقدی با اعتباری خریداری کنند. در شیوه فروش نقدی قیمت خودرو حدود 2 میلیارد و 260 میلیون تومان اعلام شده است. این مبلغ باید از سوی خریداران به صورت یک‌جا پرداخت شود. در صورتی که مشتریان قصد تکمیل وجه یک‌جا و نقدی را نداشته باشند، می‌توانند از شیوه اعتباری استفاده کنند.

دریان سفر امید

در خرید اعتباری تیگو 8 پرو مشتری باید حداقل 60 درصد از مبلغ خودرو را پیش پرداخت کند. با احتساب قیمت 2 میلیارد و 260 میلیون تومانی این خودرو حداقل پیش پرداخت لازم برای آن حدود 1 میلیارد و 360 میلیون تومان است. 40 درصد باقی مانده بها خودرو از محل تسهیلات بانک صادرات تأمین می‌شود. به این شکل که مشتری اقساط خود را به بانک صادرات پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خریداران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های آسیا خودرو یا تماس با نمایندگی‌ها اطلاعات کامل راجع به نحوه تکمیل وجه، پیگیری فرایند ثبت‌نام، دریافت تسهیلات و … را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط فروش اعتباری و نقدی تیگو 8 پرو مدیران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان