شرایط فروش اعتباری تیگو 7 پرو در سامانه یکپارچه

29 فروردین ماه نتایج مرحله اولیه ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام شد. تعدادی از محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 7 پرو در این طرح عرضه شد. مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را در دو روش فروش نقدی و اعتباری اعلام کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی شرایط فروش اعتباری تیگو 7 پرو در سامانه یکپارچه می‌پردازد.

نحوه خرید اعتباری تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو از محصولات برند فونیکس است که توسط مدیران خودرو عرضه شده است. برای خرید اعتباری این محصول قیمت نهایی 1 میلیارد و 667 میلیون تومان تعیین شده است. گفتنی است که قیمت این محصول در خرید اعتباری و نقدی تفاوتی با یکدیگر ندارد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

متقاضی باید حداقل 50 درصد از قیمت کل محصول را به‌صورت پیش‌پرداخت واریز کند. به این ترتیب حدود 850 میلیون تومان باید پیش پرداخت شود. 50 درصد باقی مانده از محل تسهیلات بانک صادرات به‌صورت اعتباری پرداخت می‌شود. متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌های آسیا خودرو می‌توانند اطلاعات تکمیلی راجع به نحوه دریافت تسهیلات را به دست آورند. کارشناسان آسیا خودرو به‌صورت تلفنی نیز آماده ارائه خدمات و راهنمایی به مشتریان هستند.

چنانچه متقاضی از دریافت خودرو انصراف دهد و یا تأخیر در پرداخت داشته باشد، 12 درصد جریمه برای او تعیین شده است. تیگو 7 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی به خریداران عرضه می‌شود. نوبت تحویل خودروها بر اساس اولویت اعلام شده در سایت سامانه یکپارچه است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “شرایط فروش اعتباری تیگو 7 پرو در سامانه یکپارچه

  1. علی گفته:

    در عرض چند ماه دولت بازار خودرو را چنان متشنج کرد که قیمت سر به فلک کشید وهمین امر دلیلی شد تا قیمت خودرو را یک شبه بیش از 50 درصد گران کند تا باز هم جیب خودروسازان ومافیای خودرو پر پول شود

  2. حمیدرضامنصوری گفته:

    سلام
    طرح تعویض مدیران خودرو چی شد؟
    الان بنده میتونم آریزو ۵ اتومات نیو مدل ۱۴۰۰ رو بدم و تیگو ۷پرو بردارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز