هوآوی از گوشی‌های میان‌رده جدید نووا ۱۱ رونمایی کرد

ژیوار

غول فناوری چینی به‌تازگی در رویدادی که در چین برگزار کرد، محصولات جدید خود را معرفی کرده است.

به گزارش کاماپرس، در بین این محصولات، گوشی‌های میان‌رده مطرح این برند، یعنی نووا به چشم می‌خورد. امسال نوبت به معرفی سری ۱۱ گوشی‌های میان‌رده نووا هوآوی رسید.

Huawei Nova 11

مدل پایه ۱۶۸ گرمی، بدنه مقاوم در برابر ضربه و درعین‌حال فوق‌العاده نازک با عرض کلی فقط ۶٫۸۸ میلی‌متر ارائه می‌دهد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این گوشی همچنین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالای ۹۳٫۸ درصد را ارائه می‌دهد. مدل پایه نووا ۱۱ هواوی دارای یک صفحه‌نمایش تخت ۶٫۷ اینچی OLED با محافظ شیشه Kunlun، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است.

قابل‌ذکر است که سری Nova 11 به‌طورکلی اولین سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده جهان است که دارای ارتباطات ماهواره‌ای است. مدل پایه نووا ۱۱ فقط ارتباط یک‌طرفه از طریق ماهواره را ارائه می‌دهد. سری Nova 11 همچنین اولین محصول این برند است که از فناوری دوربین XD Portrait برای دوربین‌های جلویی و پشتی استفاده می‌کند. این قابلیت به آن اجازه می‌دهد تا عکس‌های پرتره و فوکوس‌شده عالی در صحنه‌های نورپردازی مختلف با جزئیات قابل‌قبول بگیرد تا بافت پوست، بافت سایه، رنگ‌های دقیق و موارد دیگر را ثبت کند و عکس‌ها غنی‌تر به نظر برسند.

دریان سفر امید

نووا ۱۱ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به تراشه آمریکایی Snapdragon 778G 4G کوآلکام مجهز شده است که با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 وجود دارد، درحالی‌که در عقب دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، همراه با یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری است.

Huawei Nova 11 Pro

مدل پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی منحنی OLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل به همراه محافظ شیشه Kunlun و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این مدل همچنین به چیپست Snapdragon 778G 4G مجهز شده است که با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. این مدل همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از نرخ شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای عکاسی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 تدارک‌دیده‌شده است، که با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جفت شده است. در همین حال، در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 به همراه یک سنسور پرتره ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 نیز وجود دارد. هدف این تنظیم دوربین دوگانه ارائه عکس‌های پرتره بهبودیافته حتی در دوربین‌های جلو است. قابل‌ذکر است، دوربین جلو تا دوبرابر زوم اپتیکال و پنج برابر زوم دیجیتال را ارائه می‌دهد، درحالی‌که دوربین عقب می‌تواند تا ۱۰ برابر زوم دیجیتال ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

Huawei Nova 11 Ultra

هواوی نوا ۱۱ اولترا مدل پرچم‌دار این سری میان‌رده است. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی منحنی OLED با رزولوشن ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل، محافظ شیشه Kunlun و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد. همانند دو مدل دیگر، این دستگاه نیز از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، به تراشه اسنپ‌دراگون 778G 4G نیز مجهز شده است. اگرچه، این مدل تنها در یک پیکربندی حافظه ۵۱۲ گیگابایتی موجود است.

نکته قابل‌توجه این است که Nova 11 Ultra اولین گوشی هوشمند میان‌رده جهان است که لنزهای با دیافراگم متغیر را بر روی دوربین خود ارائه می‌دهد. در پشت گوشی، دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/4.0 است. این لنز با یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض که دارای دیافراگم f/2.2 و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است همراه می‌شود. از سوی دیگر، در قسمت جلویی، دوربین دوگانه مانند Nova 11 Pro با دوربین با زاویه عریض ۶۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز پرتره ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است.

هر سه مدل این سری بر روی سیستم‌عامل HarmonyOS اختصاصی هواوی اجرا می‌شوند. برخلاف دو مدل دیگر، Nova 11 Ultra ویژگی پیام‌رسانی ماهواره‌ای دوطرفه Beidou را ارائه می‌دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد وقتی در منطقه‌ای بدون سیگنال شبکه زمینی گیر کرده‌اند، پیام کمکی سریع ارسال کنند. این ویژگی امکان ردیابی دقیق را برای اطمینان از سریع و کارآمد بودن عملیات نجات فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که گفته می‌شود فناوری محافظت شیشه Kunlun ارائه شده توسط هوآوی بادوام‌تر از فناوری Corning Gorilla Glass Victus 2 است.

قیمت و عرضه

سری Nova 11 در چندین رنگ و گزینه‌های ذخیره‌سازی موجود است. پیش‌فروش آن در ۱۷ آوریل سال میلادی جاری آغاز می‌شود و عرضه کامل آن برای ۲۶ آوریل ۲۰۲۳ تنظیم شده است. مدل پایه و نسخه پرو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و سبز روشن که با اسم شماره ۱۱ عنوان شده ارائه می‌شود.

در همین حال، Nova 11 Ultra تنها در رنگ‌های مشکی و رنگ شماره ۱۱ ارائه می‌شود، اما پنل پشتی بافت منحصربه‌فردی دارند که بافت پوست را تقلید می‌کند. قیمت هوآوی نوا ۱۱ از 2499 یوان (تقریباً 363 دلار آمریکا) شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا به ترتیب از 3449 یوان (تقریباً 502 دلار آمریکا) و 4449 یوان (تقریباً 648 دلار آمریکا) شروع می‌شوند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هوآوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز