قیمت آپارتمان 80 متری در شهرک غرب

ژیوار

قیمت خانه در تهران با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده تا جایی که متقاضی برای خرید آپارتمان 80 متری در شهرک غرب در کمترین حالت باید حدود 6 میلیارد تومان بودجه داشته باشد.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارنمان 80 متری در شهرک غرب را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*براساس آگهی‌ها قیمت آپارتمان 80 متری در شهرک غرب با عمر بنا 25 سال 5 میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و هر متر آن 71 میلیون و 875 هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به دو اتاق و انباری اشاره کرد.

*دیگر آپارتمان 80 متری در شهرک غرب 7 میلیارد و 980 میلیون آگهی شده است. این واحد در سال 93 ساخته شده و دارای دو اتاق، آسانسور و انباری است. قیمت هر متر این بنا 99 میلیون و 750 هزارتومان بوده و در طبقه اول واقع شده است.

دریان سفر امید

*متقاضی با بودجه 9 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌تواند آپارتمان 80 متری در شهرک غرب خریداری کند. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه دوم  117 میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده است. از امکانات این آپارتمان ساخته شده در سال 83  می‌توان به یک اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*متقاضی خرید آپارتمان 80 متری دوخوابه در شهرک غرب باید بودجه‌ای معادل 10 میلیارد تومان داشته باشد. این واحد در سال 85 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. هر متر این واحد واقع در طبقه دوم 125 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 80 متری نوساز در شهرک غرب 13 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه در طبقه پنجم واقع شده و قیمت هر متر آن 168 میلیون و 750 هزارتومان است. از امکانات این آپارتمان می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

*خرید آپارتمان تکخوابه 80 متری در شهرک غرب با عمر بنا 26 سال به 16 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. این آپارتمان در طبقه 12 واقع شده و قیمت هر متر آن 200 میلیون تومان است. از امکانات این آپارتمان 80 متری در شهرک غرب می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، تراس قابل چیدمان و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز