قیمت آپارتمان 70 متری در تهرانپارس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بررسی قیمت خانه‌ در تهران نشان می‌دهد که متقاضی برای خرید آپارتمان 70 متری در تهرانپارس در کمترین حالت باید مبلغی حدود 3 میلیارد تومان بپردازد.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در تهرانپارس را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری در تهرانپارس شرقی با عمر بنا 22 سال متری 47 میلیون و 142 هزارتومان قیمت‌گذاری شده و متقاضی برای خرید این بنا باید 3 میلیارد و 300 میلیون تومان بپردازد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، 2 اتاق و انباری اشاره کرد.

*واحد ساخته شده در سال 85 با قیمت 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. از امکانات این آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی که در طبقه سوم واقع شده می‌توان به 2 اتاق، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 70 متری دوخوابه در تهرانپارس شرقی 5 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه سوم 72 میلیون و 857 هزارتومان است و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

بیشتر بخوانید:

*واحدی با عمر بنا 5 سال با بودجه 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از امکانات این آپارتمان 70 متری در تهرانپارس غربی می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و هر متر آن 90 میلیون تومان قیمت دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 70 متری تکخوابه در تهرانپارس غربی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اگهی شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این واحد با عمر بنا 18 سال 92 میلیون و 857 هزارتومان است.

*متقاضی خرید واحد 70 متری در تهرانپارس غربی باید 7 میلیارد تومان پرداخت کند. این واحد در طبقه پنجم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. قیمت هر متر این واحد دو خوابه با سن بنا 2 سال100 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز