پرواز بمب افکن مخوف آمریکا که روسیه و چین را در شوک فرو برد (ویدیو)

ژیوار

بمب افکن پنهانکار رایدر بی 21 اواخر امسال به طور رسمی رونمایی خواهد شد، البته بیشتر اطلاعات مربوط به این بمب افکن جدید محرمانه است ولی انتظار می رود اواخر سال در معرض دید عموم قرار بگیرد. بدنه این بمب افکن و شکل بال های آن شباهت زیادی به بی 52 اسپریت دارد و نیروی هوایی آمریکا قصد دارد آن را جایگزین بمب افکن های بی 2 و بی 1 بی بکند. پس از این مرحله، فقط بمب افکن بی 52 پس از به روزرسانی و انجام تغییراتی در موتور و بدنه در خدمت باقی خواهد ماند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یک رندر کامپیوتری از بمب افکن پنهانکار رایدر بی 21 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بمب افکن رایدر بی 21 برای این که همیشه توانایی هایش را حفظ کند، این آمادگی را دارد تا طول دوران حیاتش از نظر فنی ارتقا پیدا کند و تخمین زده می شود هزینه نگهداری و به روزرسانی آن کمتر از بمب افکن های قبلی باشد. هزینه ساخت هر فروند از این بمب افکن در سال 2027 در حدود 20 میلیارد دلار اعلام شده است، این در حالی است که تولید هر فروند بی 2 فقط دو میلیارد دلار برای آمریکا هزینه داشته است. ممکن است نخستین پرواز بمب افکن رایدر بی 21 در سال 2023 انجام بگیرد و طبق اطلاعاتی که پنتاگون منتشر کرده است، اندازه آن از بمب افکن بی 52 اسپریت کوچکتر است.

دریان سفر امید

تاکنون 6 فروند از آن به مرحله تولید رسیده است و آن طور که پیداست نیروی هوایی آمریکا قصد دارد دستکم 100 فروند از این بمب افکن جدید را تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان