بازار بورس روز 25 تیر 1401/ نزول دوباره شاخص کل

شاخص کل بورس نسبت به سه روز پیش 10 هزار واحد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 480 هزار و 49 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل هزار و 435 واحد کم شد و در محدوده 405 هزار و 576 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فولاد»، «فارس» و «فملی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز برای بیست و دومین روز پیاپی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 297 میلیارد تومان پول از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «دی»، بانک دی، تعلق داشت که خروج پول آن 42 میلیارد تومان اعلام شد. بعد از آن نمادهای «افق» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند. ارزش معاملات کل بازار بورس در روز جاری نیز تا رقم 21 هزار و 756 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرد که روند معاملات بازار سهام در روز آتی مشخص نیست. در واقع نمی‌توان گفت معاملات فردای بورس منفی است یا مثبت و به نظر وضعیت بازار در مدار تعادلی حرکت خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

کاویانی بیان کرد احتمال ریز شاخص کل تا کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی کم است و به نظر بازار در صورت کاهش بیشتر یک روند صعودی قوی را آغاز کند.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم بنو بخوانید

شرکت بیمه تجارت نو با نماد بنو در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 435 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سهامی عام، سرمایه گذاری ایرانیان، سهامی خاص، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت ایرانیان عمده بنو را در اختیار دارند

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه تجارت نوسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز