رونمایی از سریع ترین سوپر ماشین مک لارن (ویدیو)

ژیوار

مک لارن اسپیدتیل جدید از یک بدنه فیبرکربنی، ساختار موتور میانی، موتور 8 سیلندر دوتوربوشارژی بهره می برد. گیربکس از نوع دو کلاچه و هفت سرعته اتوماتیک است و نیروی موتو را به چرخ های عقب منتقل می کند و قرار است فقط 106 دستگاه از آن ساخته بشود که در حدود 2.1 میلیون پوند قیمت خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سوپر ماشین مک لارن اسپیدتیل را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بدنه فیبر کربنی مک لارن اسپیدتیل شبیه همان بدنه ای است که در مک لارن 720s سنا به کار رفته بود ولی در قسمت جلو آن تغییراتی داده شده است تا بتوان محل قرارگیری راننده را در وسط قرار داد، در قسمت عقب نیز طول محور اندکی افزایش یافته است تا بتوان سیستم هیبریدی را در آن جا داد. این سیستم شامل یک موتور برقی است که در کنار یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری قرار می گیرد.

حاصل کار یک سوپر ماشین گران قیمت است که کمتر از 1500 کیلوگرم وزن دارد و می تواند 1070 اسب بخار نیرو تولید کند. قسمت عقب مک لارن اسپیدتیل در مقایسه با دیگر خودروهای جاده نورد استاندارد تقریباً نیم متر کشیده تر است، با این حال می تواند به سرعتی برابر با 402 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. شتاب صفر تا صد این سوپر ماشین نیز 2.9 ثانیه اعلام شده است.

دریان سفر امید

طراحی داخلی مک لارن اسپیدتیل نیز یکی از بهترین طراحی هایی است که برای سوپر ماشین ها انجام گرفته است. صندلی مرکزی راننده در جای بسیار مناسبی قرار دارد و سه نمایشگر دیجیتال نیز در داخل کابین به چشم می خوردند و اطلاعات مختلف را در اختیار راننده قرار می دهند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مک لارن
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان