سفر ارزان به استانبول با تور اقساطی

لست سکند

استانبول به واسطه نزدیکی به ایران و برخورداری از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متعدد از بناهای تاریخی گرفته تا مراکز خرید مدرن و امکانات تفریحی و رفاهی، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شده است. رزرو تور استانبول در شرایط اقتصادی کنونی و هزینه‌های بالای سفر، برای بسیاری از افراد یک گزینه گران محسوب می‌شود؛ از این رو برخی آژانس­های مسافرتی اقدام به برگزاری انواع تور اقساطی از جمله تور اقساطی استانبول کرده­اند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه راهنمای سفر و معرفی تور اقساطی استانبول ‌پرداخته است.

چرا به استانبول سفر کنیم؟

استانبول به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه در شمال غربی منطقه مرمر، در میان تنگه بسفر واقع شده و از نظر جغرافیایی در میان قاره آسیا و اروپا قرار دارد؛ به طوری که این شهر به پلی میان دو فرهنگ غربی و شرقی شهرت دارد. برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت استانبول در میان گردشگران، در ادامه بررسی شده است.

جاذبه‌های دیدنی: استانبول مملو از جاذبه‌های گردشگری تمام ناشدنی است. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در تور استانبول می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، شامل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی، میدان تقسیم، برج گالاتا و آب‌انبار باسیلیکا است.

مراکز خرید: استانبول مملو از مراکز خرید و پاساژهای بزرگ و مدرن بوده و بسیاری از برندهای مطرح جهانی در این شهر شعبه داشته و محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کنند؛ به طوری که بسیاری از گردشگران تنها برای خرید راهی این شهر می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

غذاهای خوش‌طعم: غذاها و خوراکی‌های خوشمزه و هیجان‌انگیز از دیگر مواردی است که سفر به استانبول را به سفری به یاد ماندنی تبدیل می‌کند. در این شهر می‌توان از غرفه‌های خیابانی تا کافه‌ها و رستوران‌های مجلل و لوکس، همه نوع غذا مانند غذای ترکی، محلی، سنتی و غذاهای بین‌المللی را امتحان کرد.

موزه‌ها و گالری‌ها: استانبول، مهم‌ترین و زیباترین گالری‌ها و موزه‌های ترکیه را در خود جای داده است. این موزه‌ها و گالری‌ها علاوه بر آثار تاریخی و باستانی منحصر به فرد، شامل نمایشگاه‌های هنرمندان مشهور محلی و بین‌المللی نیز می‌شود. از جمله موزه‌های مطرح استانبول می‌توان به موزه ساکیپ سابانجی و موزه پرا اشاره کرد.

سواحل رویایی: استانبول مانند مرواریدی در احاطه سواحل زیبا و چشم‌نواز قرار دارد. با رزرو تور استانبول می‌توان علاوه بر تفریحات و ورزش‌های آبی، در این سواحل پیاده­روی و غروب زیبای آفتاب را تماشا کرد. از جمله سواحل معروف استانبول نیز می‌توان به ساحل بورک، ساحل ترو بلو و ساحل دالیا اشاره کرد.

استانبول با تور اقساطی-کاماپرس

چطور اقساطی به استانبول سفر کنیم؟

این روزها با افزایش نرخ دلار و به تبع آن افزایش هزینه‌های سفر، رزرو تور استانبول برای اکثر افراد امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل برخی آژانس­های مسافرتی انواع پکیج‌های تور اقساطی از جمله تور اقساطی استانبول را برای گردشگران و مسافران فراهم کرده­اند. به این صورت دیگر مسافران نیازی ندارند که تمام هزینه سفر را به صورت یکجا پرداخت کنند.

مدارک لازم برای رزرو تور اقساطی استانبول

مدارک لازم برای رزرو تور اقساطی استانبول شامل کارت ملی و شناسنامه تمام مسافران، فرم تکمیل شده خرید اقساطی و چک ضمانت به میزان مبلغ خرید است. از طرفی باید توجه داشت که حداکثر سقف رزرو تور اقساطی برای هر یک از مسافران 30 میلیون تومان بوده و نیازمند ارائه چک صیادی جدید است که حتما باید به نام یکی از مسافران ثبت شده باشد.

استانبول با تور اقساطی-کاماپرس

مزایای رزرو تور اقساطی

برخی از مهم‌ترین مزایای رزرو تور اقساطی شامل قیمت‌های رقابتی و منصفانه، امکان خرید تورهای داخلی در همه شهرهای ایران، امکان خرید تور لحظه آخری با قسط، بیمه و گشت شهری تورهای داخلی و امکان خرید اقساطی هتل یا پرواز است. از جمله خدمات تور اقساطی استانبول می‌توان به بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و گشت شهری اشاره کرد.

رزرو تور اقساطی استانبول با «همیشه سفر»

آژانس گردشگری و مسافرتی همیشه سفر به عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه در حوزه خدمات گردشگری اعم از عرضه و فروش بلیط هواپیما چارتری داخلی و خارجی، خدمات اخذ ویزا، رزرو هتل و اجرای انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این مجموعه با برخورداری از نیروی متخصص و مجوزهای رسمی، به اجرای تورهای اقساطی متنوع از جمله تور اقساطی استانبول می‌پردازد.

علاقه­‌مندان برای رزرو پکیج‌های تور اقساطی همیشه سفر و تور اقساطی استانبول می‌توانند به وبسایت https://hamishehsafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 09224001167 تماس بگیرند.

انتهای یام

مرتبط با : همیشه سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز