نیسان آریا 2023 ؛ شاسی بلند جا مانده از بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

نیسان آریا مدل 2023 یک شاسی بلند کوپه برقی است که نشان می دهد کمپانی نیسان قدم بزرگی در جهت برقی سازی محصولاتش برداشته است. پس چند سال تولید خودرو اقتصادی نیسان لیف، اکنون نیسان آریا می تواند به این خودروساز ژاپنی کمک کند مشتریان بیشتری را به سوی خودش جلب نماید و به لیگ برتر بپیوندد. این شاسی بلند برقی قرار است در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به بازار عرضه شود و  در آینده سهم بزرگی از بازار خودروهای برقی را از آن خودش بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند نیسان آریا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، انتظار می رود تیپ پایه نیسان آریا مدل 2023 برد زیادی داشته باشد و با یک بار شارژ بتواند مسافتی بیش از 480 کیلومتر را بپیماید. نسخه های دیفرانسیل جلو نیسان آریا فقط به یک موتور برقی مجهز هستند که بین 214 تا 238 اسب بخار نیرو تولید می کند، در حالی که نسخه چهار چرخ محرک از دو موتور برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 389 اسب بخار نیرو تولید کنند. امکان انتخاب دو باتری متفاوت نیز وجود دارد و مشتریان می توانند از بین باتری های 63 کیلوواتی یا 87 کیلوواتی یکی را انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه نیسان آریا مدل 2023 با باتری بزرگ در حدود 40000 دلار و قیمت تیپ چهارچرخ محرک آن بین 47125 تا 60125 دلار تخمین زده می شود. در صورت وارد شدن این محصول جدید به کشورمان، چه بازه قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز