وام بازنشستگان ؛ 50 میلیون با سود 15 درصد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک رفاه در اطلاعیه‌ای جدید از ارائه وام 50 میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ 50 میلیون تومان و با سود 15 درصد خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، این روزها به موجب ویروس کرونا و شرایط اقتصادی به‌وجود آمده ناشی از آن، دریافت وام به یکی از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان تبدیل شده است. با این حال، با وجود این که طی روزهای گذشته مسئولان از ارائه وام‌های متنوع خبر داده‌اند اما در عمل چیزی را شاهد نبوده‌ایم.

در همین راستا، بانک رفاه پیش‌قدم شده تا چراغ اول ارائه تسهیلات بازنشستگی را با تخصیص وام 50 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی را روشن کند؛ وامی که بازپرداخت آن 36 ماهه و سود آن 15 درصدی است.

ماجرا از چه قرار است؟

بانک رفاه کارگران در قالب طرح رفاه کالا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و تمام افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۵ درصد تخصیص می‌دهد.

روابط عمومی بانک رفاه کارگران در اطلاعیه‌ای که در این رابطه منتشر کرده، آورده است: «این بانک در سال جهش تولید و با هدف کمک به ایجاد اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه اقتصادی کشور، در قالب طرح رفاه کالا به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و همچنین تمام افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تخصیص می‌دهد.»

راز آسمان پایتخت

نرخ سود و دوره بازپرداخت

نرخ سود این تسهیلات ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

وام به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 50 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی به کسانی تعلق می‌گیرد که قصد خرید لوازم خانگی، اداری، مبلمان و … را داشته باشند.

گفتنیست، این وام بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب است.

پایان پیام

 

مرتبط با : بانک رفاه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام بازنشستگان ؛ 50 میلیون با سود 15 درصد

  1. علی گفته:

    ای بابا وام بدن که دوباره باید با حقوق کم زندگی و اقساط رو کم کم پس بدن مخارج سنگینه یهو از دست میدن پولو و بعد تا عمر دارن باید قسط بدهند.

  2. رضا گفته:

    امروز تامین اجتماعی بودم یعنی روز یکشنبه یازدهم خرداد۹۹میگن همچین وامی نداریم حتی چهار میلیونی هم نداریم

  3. سحر گفته:

    دقیقا سه شنبه 13خرداد کانون بازنشستگان و خود سازمان تامین اجتماعی رفتن و گفتن وام 4میلیونی نداریم و فقط 2میلیون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز