زشت ترین ماشین های جهان که همه را حیرت زده کرده اند (ویدیو)

ژیوار

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که ماشینی را در خیابان ببینید و از خودتان بپرسید چه کسی این ماشین را طراحی کرده است؟ البته در هر صنعتی محصولاتی وجود دارند که باب میل مشتریان نیستند و صنعت خودروسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی ممکن است وجود ماشین های زشت نیز ضروری بوده است و شاید بدون آن ها نمی توانستیم ماشین های زیبا و مدرن امروزی را ببینیم. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخی از زشت ترین ماشین های جهان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از زشت ترین خودروهایی که تاکنون تولید شده است شورولت اس اس آر است (Chevrolet SSR) که فقط به مدل چهار سال تولید شد، البته برای دلیل توقف تولیدش لازم نیست دنبال دلیلی بگردید. گلگیرهای بسیار بزرگ که از بدنه بیرون زده بودند یکی از ویژگی های عجیب و غریب این مدل از شورولت بود. طراحی شورولت اس اس آر به گونه ای بود که انگار یک صندوق عقب بزرگ را به یک فولکس قورباغه ای چسبانده بودند.

یکی دیگر از خودروهای زشت و بدقواره نیسان کیوب (Nissan Cube) است که حدود 20 سال در خط تولید بود و سرانجام در سال 2019 تولیدش متوقف شد. ظاهر این خودرو شبیه به این بود که گویی یک نفر چهار چرخ و یک موتور را به یک معکب بزرگ اضافه کرده است. جالب اینجاست که نیسان کیوب در سه نسل تولید شد و دو دهه در بازار دوام آورد.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز