بنتلی کنتیننتال 2022 ؛ ابهت و شکوه یک ماشین اسطوره ای (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

بنتلی کنتیننتال مدل 2022 در چند تیپ و پیکربندی به بازار عرضه شده است که انتخاب آن ها به سلیقه و نیاز کاربرانش بستگی دارد. چنانچه خریداران مایل باشند این خودرو لوکس ماهیتی اسپرت تر داشته باشد می توانند تیپ GT S را انتخاب کنند که به لطف برخورداری از پکیجی که به منظور بالا بردن عملکرد طراحی شده و همچنین ویژگی های مهندسی خاص، بر اسپرت بودن تأکید بیشتری دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بنتلی کنتیننتال مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بنتلی کنتیننتال GT مدل 2022 خودرو فوق العاده ای است که باعث می شود سفر شما در خاطرتان بماند. همان طور که از اسمش پیداست، حروف GT نمایانگر گرند تورینگ است و در داخل کابین آن سرنشینان با چرم مرغوب، چوب اعلا و تزیینات فلزی زیبا در کنار تکنولوژی مدرن احاطه می شوند. این خودرو به صورت کوپه با سقف سخت و کروک ارائه می شود و امکان انتخاب یک نسخه عملکرد بالا نیز برای مشتریان وجود دارد.

نسخه عملکرد بالای Speed که از سال 2022 به خط تولید بنتلی کنتیننتال GT  پیوسته است، به یک موتور 12 سیلندر 650 اسب بخاری مجهز است، علاوه بر این، شاسی این نسخه نیز مورد بازنگری قرار گرفته و از چالاکی بیشتری برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

از تجیهزات ایمنی بنتلی کنتیننتال مدل 2022 می توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم دید در شب، ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم تشخیص عابران پیاده اشاره کرد که به صورت استاندارد ارائه می شوند.

قیمت تیپ  Speed کوپه 280225 دلار و قیمت تیپ  Speed کروک که گرانترین تیپ محسوب می شود 307725 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بنتلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز