دلایلی که چرا باید تور آنتالیا اولویت اول شما در سال 2022 باشد؟

تور آنتالیا-کاماپرس
ژیوار

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، یک مقصد تابستانی بی نظیر است. از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل منزوی که به شهرهای باستانی امپراتوری‌های سابق منتهی می‌شوند، در اینجا دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا باید از تور آنتالیا بازدید کنید.علاقه مند به بازدید از تور ارزان قیمت آنتالیا هستید؟

به گزارش کاماپرس، به نقل از گلبرگ سیر، آنتالیا تنها یکی از بسیاری از مقاصد فوق‌العاده است که در ماجراجویی حماسی 12 روزه ترکیه در فرهنگ سفر با گلبرگ سیر به نمایش گذاشته شده است.

  • پیاده روی عالی

این مسیر پیاده‌روی مشخص 540 کیلومتر (336 مایل) از فتحیه تا آنتالیا امتداد دارد و پیاده‌روی تقریباً 29 روز طول می‌کشد. شما نه تنها با مناظر زیبای ساحل همراه هستید، بلکه با 25 مناظر تاریخی متعلق به امپراتوری لیکیا نیز روبرو خواهید شد.فکر کنم با این توصیف کوتاه راجب جاده لیکان علاقمند به رزرو تور آنتالیا از گلبرگ سیر شدید کافیست لینک زیر را برای انتخاب تور ارزان و لحظه آخری آنتالیا دنبال کنید: https://www.golbargtravel.com/tours/turkey/antalya

  • خرابه های باستانی در کنار ساحل

ساحلی زیبا و غیر توریستی چیرالی در میان کوه های سبز و آب های آبی روشن محصور شده است. همچنین در اینجا شهر باستانی لیکیایی المپوس واقع شده است. بعد از یک روز طولانی و استراحت در ساحل در میان خرابه ها قدم بزنید.

  • هتل های شگفت انگیز

در حالی که استراحتگاه‌های بزرگ از ساحل محلی بیشترین استفاده را می‌کنند، هتل‌های کوچک‌تر و بوتیک گزینه‌ای ساده‌تر برای اقامت ارائه می‌دهند که کاملاً در طبیعت قرار دارند. از اقامتگاه های کوهستانی گرفته تا هتل های ساحلی، هتل های بوتیک آنتالیا هرگز ناامید نمی شوند.

دریان سفر امید
  • آثار تاریخی

موزه آنتالیا مجموعه ای چشمگیر دارد که 13 سالن نمایشگاه و یک گالری در فضای باز را پر می کند. همه چیز از یافته های باستان شناسی از دوران پارینه سنگی گرفته تا مجسمه های زیبا از دوره روم را بیابید.

  • سواحل زیبا

از آب های فیروزه ای پاتارا گرفته تا ماسه های سفید کنییالتی، سواحل آنتالیا از شلوغ و هیجان انگیز تا خلوت و غوطه ور در طبیعت را شامل می شود. بسته به ترجیحات، در یکی از استراحتگاه های لوکس اقامت کنید یا یک بوتیک هتل خلوت تر با دسترسی به ساحلی با حداقل سکنه انتخاب کنید.دو نقطه شناخته شده وجود دارد که گردشگران و مردم محلی به آنها سرازیر می شوند. اینها ساحل کنیالتی و ساحل لارا هستند.

1.کنیالتی

ساحل کنیالتی معتبرترین و توسعه یافته ترین ساحل از این دو است. این ساحل شنی درشت به طول ۷ کیلومتر در ضلع غربی شهر امتداد دارد و بین صخره‌ها و کوه‌های Beydağları قرار دارد.

2.لارا

ساحل لارا یک ساحل شنی و سنگ‌ریزه‌ای است که 45 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و در مجموع 10 کیلومتر از شرق کالیچی امتداد دارد. اگر به دنبال سواحل شنی نرم تر هستید، به لارا پلاجی بروید. سیده یک ساحل است اما یک شهر باستان شناسی با خرابه های بسیار است.

  • عجایب طبیعی

آبشارهای دودن به خودی خود به یک مکان واقعی برای بازدیدکنندگان تبدیل شده اند. آبشار بالایی در پارکی در شمال شرقی آنتالیا قرار دارد و به درون تنگه‌ای فرود می‌آید که توسط گیاهان و جانوران دوست‌داشتنی احاطه شده است، در حالی که بخش پایینی مستقیماً به دریای مدیترانه می‌رود و در تور قایق بهتر دیده می‌شود.

  • غذای شگفت انگیز

آنتالیا غذاهای سنتی منحصر به فرد و مقدار زیادی از محصولات تازه آفتاب گرفته برای فروش در بازارها دارد. حتما صبحانه کامل ترکی را دریافت کنید و حتما ماهی و مزه کبابی تازه (ترجیحا با منظره دریا) امتحان کنید.

  • خرابه های باستانی

آنتالیا مملو از مکان‌های تاریخی بسیاری است، از دروازه هادریان در مرکز شهر تا خرابه‌های امپراتوری لیکیا در سراسر استان. حتماً از مقبره‌های صخره‌ای لیسیایی در میرا، ویرانه‌های باستانی در آریکاندا و زانتوس پایتخت امپراتوری لیکیا دیدن کنید.

  • طبیعت خیره کننده

هنگامی که به منظره آنتالیا نگاه می کنید، کوه های باشکوه توروس همیشه منظره ای خیره کننده هستند. این مجموعه کوهستانی که بر شهر خودنمایی می کند، مناطقی را در امتداد مدیترانه و آناتولی مرکزی تقسیم می کند.

  • شهر قدیمی با جدید در شهر ساحلی آنتالیا ملاقات می کند

شهر قدیمی آنتالیا ترکیبی زیبا از سازه‌های باستانی و خانه‌های بازسازی‌شده عثمانی است که هر مسیر سنگفرش‌شده را از یک سکوی مرتفع به سمت منظره شهری باشکوه هدایت می‌کند. از دروازه هادریان عبور کنید، در خیابان های باریک پرسه بزنید و عکس بگیرید، و به یکی از کافه ها برسید تا از منظره زیر سایه لذت ببرید.

تور آنتالیا-کاماپرس

توصیه گلبرگ سیر:

آنتالیا مقصدی زیبا برای لذت بردن در تعطیلات است. بدون شک یکی از شهرهای ترکیه است که باید حتما ببینید. آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ترکیه است و احتمالاً پس از استانبول، مهم‌ترین نقطه گردشگری این کشور برای تعطیلات است. مردم محلی آن را به عنوان یک دروازه دوست دارند و آن را به عنوان ساحل فیروزه ای به دلیل آب های آبی اش می شناسند. دو میلیون شهروند ترکیه آنتالیا را خانه می‌دانند. این یک شهر مدرن گسترده با یک مرکز تاریخی جذاب کوچک، یک موزه باستان شناسی عالی، یک دریای چشمگیر، و مناظر کوه است. این مرکز تاریخی Kaleiçi (Kah-leh-ee-chee) نامیده می شود که به آنتالیای قدیم ترجمه می شود. معماری در شهر قدیمی مربوط به زمان عثمانی است، تعداد کمی از خانه های رومیان و بسیاری از ساختمان ها بازسازی شده اند. ، بوتیک هتل ها، فروشگاه ها و رستوران ها جدید با توجه به استقبال مسافران تور آنتالیا هر ساله از این شهر ساحلی ترکیه بازدید می کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلبرگ سیر
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز