بانک کارآفرین با ارایه تسهیلات ویژه از مدافعان سلامت کشور قدردانی کرد

بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به عنوان مدرن‌ترین، سریع‌ترین و پیشروترین بانک ایرانی با توجه به تکنولوژی و محصولات و خدمات متمایز مطرح شده است. حال این بانک در راستای قدردانی از مدافعان سلامت کشور و پاسخگویی به نیازهای آنها و تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای این قشر، از طرحی با عنوان «ارزش سلامت» رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، بانک کارآفرین قصد دارد در ارایه خدمات نوین و نظام مدرن بانکداری پیشرو باشد و به موازات آن به عنوان یک بانک امین، سرآمد و نوآور نیز شناخته شود. لازمه این امر انعطاف‌پذیری و کارآفرینی است که سرلوحه کار همکاران در بانک کارآفرین قرار گرفته‌است. هدف بانک کارآفرین از اجرای این طرح، مشارکت در توسعه و بهسازی بخش درمان و پزشکی است که در نهایت به بهره‌مندی بیشتر و گسترده‌تر جامعه از خدمات درمانی و پزشکی منجر خواهد شد. در این طرح کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی اعم از عمومی و تخصصی و رشته‌های مرتبط با آن در صورت برخورداری از شرایط اعتباری می‌توانند بر اساس ضوابط از انواع تسهیلات طرح ارزش سلامت برای خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن بهره‌مند شوند.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: بنابر این گزارش سقف تسهیلات طرح حاضر متناسب با گروه‌های هدف مشخص شده در طرح حداکثر معادل ۲۰ میلیارد ریال برای خرید محل فعالیت/ مطب، ۱۵ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی مورد نیاز و یک و نیم میلیارد ریال جهت تعمیر و بازسازی محل فعالیت/ مطب است. نرخ سود تسهیلات پرداختی در طرح ارزش سلامت، مطابق با نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات نیز بابت خرید مطب یا محل فعالیت، خرید تجهیزات سرمایه ثابت، تعمیر و بازسازی محل فعالیت/ مطب برابر با ۶۰ ماه و بابت تسهیلات سرمایه در گردش خرید مواد و لوازم مصرفی برابر با ۱۲ ماه است. گروه‌های هدف این طرح پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشک، داروساز، روانپزشکان، سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی، دندان‌سازها، کلیه رشته‌های روانشناسی و مشاوره مامایی، اتاق عمل و هوشبری، کارشناس و کارشناس ارشد رشته‌های مرتبط پزشکی، مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل و دارندگان دکترای علوم آزمایشگاهی اعلام شده است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز