5 عطر مردانه زمستانی با ماندگاری بالا + قیمت

5 عطر مردانه زمستانی با ماندگاری بالا
ژیوار

با شروع فصل زمستان در کنار تغییر نوع پوشش افراد، کم کم اکسسوری‌ها و لوازم شخصی آن‌ها نیز مانند عطر حال و هوای فصول سرد را به خود می‌گیرد. عطر مردانه در کنار روایح گوناگون و طبیعت متنوعی که دارد، سلایق متفاوتی را به خود جذب می‌کند. علاوه بر آن میزان بودجه و هزینه‌ای که برای خرید عطر محبوب خود در نظر می‌گیرید نیز در ماندگاری آن تاثیر به سزایی دارد.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر مردانه زمستانی با ماندگاری بالا را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1-عطر دیور فارنهایت

این عطر که در سال 1988 توسط برند معروف و محبوب دیور وارد بازار شد یکی از جذاب‌ترین و خوشبوترین عطرهای مردانه است که رایحه تلخ و گرم دارد. علاوه بر آن این عطر دارای کیفیت بالایی است و ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. این عطر به عطر متضاد نیز معروف است زیرا در عین مدرن بودن، کلاسیک هم هست. در این عطر از ترکیباتی مثل برگ بنفشه، گل بنفشه و سدر استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 9 میلیون تومان است.

1-عطر دیور فارنهایت

2-عطر کارولینا هررا سی اچ من پرایو

این عطر در سال 2015 در یک کمپانی آمریکایی تولید و به بازار عرضه شد. رایحه به کار رفته در این عطر، بسیار لوکس بوده و آن را برای آقایان جذاب و جسور به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. رایحه تلخ و پخش بوی بی‌نظیر این عطر آن را برای مهمانی های مجلل بسیار مناسب کرده است. در ترکیبات اصلی این عطر از گریپ‌فروت، پوملو، آویشن، اسطوخودوس، مریم‌گلی، هل، بنزوئین، چرم، دانه تونکا و نت‌های چوبی استفاده شده است. قیمت این عطر 6 میلیون و 900 هزار تومان است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-عطر کارولینا هررا سی اچ من پرایو

3-عطر مردانه لالیک انکر نویر

عطر لالیک در سال 2006 وارد بازار شد و با بوی تلخ و چوبی خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آقایان باز کند. با استفاده از این عطر جلوه‌ای با اصالت و باجذبه از خود به جا خواهید گذاشت. این عطر با روایح خاص و منحصر به فردی که دارد شما و اطرافیانتان را به چنان خلسه‌ای می‌برد که رهایی از آن کار آسانی نیست. در این عطر از ترکیباتی مثل خس خس، چوب کشمیر، مشک و سرو استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 10 میلیون و 700 هزار تومان است.

3-عطر مردانه لالیک انکر نویر

4-عطر هوگو باس باتلد مردانه

این عطر که یکی از محبوب‌ترین و خوشبو‌ترین عطرهای این برند است در سال 1998 وارد بازار شد. عطر هوگو باس با رایحه چوبی و طبع گرمی که دارد برای فصول سرد مثل زمستان و پاییز مناسب است. این عطر با رایحه بی‌نظیر و جذاب خود توانست خیلی زود علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند. ترکیبات اصلی این عطر شامل آلو، ترنج، خزه، درخت بلوط، سیب، شمعدانی، لیموترش، چوب ماهون، دارچین، میخک صدپر، چوب صندل، خس خس، درخت زیتون، سدر و وانیل است. این عطر 4 میلیون تومان قیمت دارد.

4-عطر هوگو باس باتلد مردانه

5-عطر ناسوماتو بلک افغان

معروف‌ترین عطر ناسوماتو عطر بلک افغان است که در سال 2016 به بازار عرضه شد و به جرات می‌توان گفت کمتر کسی پیدا می‌شود که از این عطر خوشش نیاید. این عطر از لحاظ ماندگاری و پخش بو جزو بهترین‌های چند سال اخیر است و تا مدت‌ها باقی می‌ماند. در این عطر از روایحی مثل نت‌های سبز، شاهدانه، برگ توتون، رزین، صمغ، قهوه، نت‌های چوبی، بخور و عود استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 7 میلیون و 800 هزار تومان است.

5-عطر ناسوماتو بلک افغان

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز