بهترین عطرهای مردانه دانهیل برای آقایان مجرد

بهترین عطرهای مردانه دانهیل برای آقایان مجرد
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی دانهیل که از ابتدا به دنبال تولید کالاهای لوکس برای آقایان بود یکی از معروف‌ترین برندهای عطر در جهان به شمار می‌رود. دانهیل با تولید عطرهای با طبع و رایحه‌های مختلف توانسته در طی سال‌های متمادی بر تعداد علاقه‌مندان خود بیفزاید و شهرت خود را روز به روز گسترده‌تر کند. عطرهای مختلف این برند همچنین برای گروه‌های سنی مختلف با سلایق متفاوت عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، بهترین عطرهای مردانه دانهیل برای آقایان مجرد را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1-دانهیل دیزایر قرمز

این عطر که در سال 2000 وارد بازار شد یکی از محبوب‌ترین عطرهای دانهیل به شمار می‌رود که دارای رایحه گرم، تند و چوبی شرقی است. ماندگاری این عطر آنقدر بالاست که در محیط‌های مختلف و حتی باشگاه‌ها هم بدون محو شدن باقی می‌ماند. رایحه‌ی این عطر نیز ترکیبی از سیب تازه، شکوفه پرتقال مرکباتی، ترنج شیرین، رز مست کننده و چوب درخت ساج غنی، مشک و وانیل است. این عطر 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

1-دانهیل دیزایر قرمز

2-دانهیل آیکون

این عطر یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای دانهیل به شمار می‌رود که برای مردان مدرن و پیشرفته گزینه بسیار مناسبی است. این عطر در سال 2015 توسط کارلوس بنایم طراحی و وارد بازار شد. عطر آیکون دارای رایحه تند و تلخ است و در ترکیبات آن از مریم گلی، توت درخت عرعر، اسطوخودوس، چرم، وتیور خاکی، عود مجلل، زنبق و بلوط استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 4 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

2-دانهیل آیکون

3-دانهیل دیزایر اکستریم

این عطر یکی از انواع عطرهای چرمی است که در سال 2017 وارد بازار شد. این عطر با رایحه‌ای خوش توجه همگان را به خود جلب می‌کند و باعث حس غرور و اعتماد به نفس در فرد می‌شود. در ترکیبات این عطر از عناصری مثل ترنج شاداب، زعفران چرمی، مریم گلی، سرو، کهربا و نعناع هندی استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

3-دانهیل دیزایر اکستریم

4-دانهیل آیکون ابسولوت

این عطر با رایحه تند،تلخ و ادویه‌ای‌ در سال 2015 به بازار عرضه شد و با بوی فوق‌العاده‌ای که داشت توانست تا سال‌ها به عنوان عطر محبوب آقایان در تمام سنین باقی بماند. این عطر به دلیل بوی چوبی و ادویه‌ای که دارد برای مجالس و مهمانی‌های رسمی مناسب‌تر است. در این عطر از روایحی مثل ترنج و فلفل سیاه، گل‌های زعفران، یاس مصری و رز سیاه، چوب آگار (عود)، برگ‌های تنباکو و چرم توسکانی استفاده شده است. قیمت این عطر در بازار 2 میلیون و 650 هزار تومان است.

4-دانهیل آیکون ابسولوت

5-دانهیل آیکون ریسینگ

عطر دانهیل آیکون ریسینگ یک عطر خنک، تند و چوبی به حساب می‌آید که اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر جزو آن دسته عطرهایی است که ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد بنابراین تا مدت‌ها بدون محو شدن بوی آن باقی می‌ماند. در ترکیبات اصلی این عطر از روایحی مثل شکوفه پرتقال، اسطوخودوس، فلفل، چوب گایاک دودی و خس خس استفاده شده است. این عطر در بازار 3 میلیون تومان قیمت دارد.

5-دانهیل آیکون ریسینگ

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز