‌فراخوان ایده‌های استارتاپی در دیموند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ثبت‌نام دورۀ شتابدهی آنلاین دیموند بعد از گذشت یک هفته، به اتمام رسید.

به گزارش کاماپرس، این دوره به صورت آنلاین در پلتفرم دیموند لب برگزار می‌شود. استارتاپ‌ها برای شرکت در این دوره باید ابتدا ایده خود را طی بازۀ زمانی تعیین شده، در سایت مربوطه ثبت ‌کرده باشند.

سپس جلسه مصاحبه‌ای با حضور کارشناسان دیموند تنظیم می‌شود که براساس معیارهایی استارتاپ‌ها را بررسی و اسامی پذیرفته‌شدگان را معرفی می‌کنند.

تیم‌های پذیرفته‌شده به مدت هشت هفته دورۀ آموزش‌های تخصصی موردنیاز استارتاپ خود را با استادهای متخصص می‌گذرانند. در این مدت مشاوره مالی، مالیاتی، خدمات حقوقی و منتورشیب ویژه هر حوزه هم ارائه می‌شود. پس از پایان دوره، تیم‌ها در جلسه‌ای به متخصصین اکوسیستمی معرفی می‌شوند و ایده خود را به آن‌ها ارائه می‌دهند تا در بلند مدت بتوانند حوزه کاری خود را گسترش دهند. گروه دیموند سال 1393به منظور معرفی کسب‌وکارهای نوپا فعالیت خود را در تهران شروع کرد و اکنون در 4 شهر دیگر هم نمایندگی فعال دارد.

راز آسمان پایتخت

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت دیموند، خدمات این مجموعه به صورت نوآوری سازمانی، دیموندلب و مشاوره به کاربران آن ارائه می‌شود. تاکنون 350 تیم استارتاپی از خدمات پیش‌شتابدهی رایگان این مجموعه استفاده کرده‌اند و موفق به جذب سرمایه و تکمیل دوره‌ شده‌اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز