۵ گوشی نوکیا مناسب برای استفاده در محیط صنعتی + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی نوکیا مناسب برای محیط صنعتی متناسب با کاربرد افراد می‌تواند با دوربین یا بدون دوربین باشد. این گوشی در اغلب نمونه‌ها ظرفیت باتری خوبی داشته و از شبکه اینترنت 2 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین محصولات نوکیا از نظر سخت افزاری قابل توجه بوده و مقاومت مناسبی در محیط‌های سخت نشان می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ۵ گوشی نوکیا که برای استفاده در محیط صنعتی مناسب هستند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی نوکیا مناسب محیط صنعتی 106 (2018)

این گوشی نوکیا با ظرفیت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی ۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش ۱.۸ اینچی را ارائه کرده و محصولی بدون دوربین است. همچنین ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ ۸۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و در آن قابلیت استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان وجود دارد.

این گوشی که امکان نمایش ۶۵۰۰ رنگ را ارائه کرده، رزولوشن ۱۲۰ در ۱۶۰ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ۷۰۲ گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی نوکیا مناسب محیط صنعتی مدل ۱۰۵ (2023)

این محصول نوکیا که انتخابی جدید در نظر گرفته می‌شود، با قیمت حدودی 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی نوکیا محصولی دو سیمکارته است که صفحه نمایش ۱.۸ اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعته دارد. این محصول بدون دوربین از شبکه اینترنت ۲ جی پشتیبانی کرده و ساختار بدنه آن از پلاستیک است.

این محصول سبک رزولوشن ۱۲۰ در ۱۶۰ پیکسلی داشته و امکان نمایش ۶۵ هزار رنگ را فراهم می‌کند. علاوه بر آن این گوشی با رادیو و جک ۳.۵ میلی متری عرضه می‌شود.

گوشی نوکیا مناسب محیط صنعتی با مدل  XpressAudio 5710

این گوشی نوکیا ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴۸ گیگابایتی داشته و با قیمت حدودی نزدیک به سه میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی برای افرادی که ترجیح می‌دهند گوشی دارای دوربین خریداری کنند، انتخابی مناسب به حساب می‌آید. سایز صفحه نمایش این گوشی 2.4 اینچ بوده و کیفیت دوربین پشت آن 0.3 مگاپیکسل است.

همچنین این گوشی ظرفیت باتری 1450 میلی آمپر ساعته داشته و رزولوشن 240 در 320 را عرضه می‌کند.

گوشی نوکیا مناسب محیط صنعتی مدل 216

این محصول ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 1 و نیم میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی نوکیا با سایز صفحه نمایش 2.4 اینچی طراحی شده و دارای دوربین پشت VGA است. همچنین ظرفیت حافظه داخلی و رم در این گوشی نوکیا 16 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با رزولوشن 320 در 240 ارائه شده و از شبکه اینترنت 2 جی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن این محصول تا 47 ساعت امکان پخش ساعت در صورت شارژ کامل را داشته و می‌توان تا 18 ساعت از آن برای مکالمه استفاده کرد.

گوشی نوکیا مناسب محیط صنعتی با مدل 3310 (2017)

این گوشی نوکیا به عنوان محصولی زیبا و خوش دست به حساب می‌آید که طرفداران زیادی داشته و با قیمت حدودی 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 2.4 اینچی داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم 16 گیگابایتی را ارائه می‌دهد.

همچنین این گوشی دوربین پشت 2 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعته دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندکالاتیکنوکیا
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز