۵ اکسسوری‌ ارزان برای گذارندن یک روز کامل در ساحل

اکسسوری ساحلی-کاماپرس
ژیوار

برای گذراندن یک روز کامل در ساحل باید چند وسیله مهم و ضروری از جمله کیف استخر و ساحل، حوله و زیرانداز ساحلی، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب را با خود به همراه داشته باشید. شما می‌توانید این پنج اکسسوری ارزان و ضروری را از سایت‌های خرید آنلاین یا به صورت حضوری از فروشگاه‌ها تهیه کنید.  داشتن موارد به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش در ساحل داشته باشید و روزی بدون دردسر را بگذرانید. 

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت چند اکسسوری کاربردی برای گذراندن یک روز در ساحل می‌پردازد.

حوله ساحلی

شما برای گذراندن یک روز در ساحل برای دوش گرفتن و خشک کردن خودتان به یک حوله استخری احتیاج دارید که لازم است این حوله‌ مانند حوله‌های حمام پالتویی و از جنس ضخیم نباشد، بلکه دستی و از جنس سبک‌تری باشد تا هنگام حمل آن دچار مشکل نشوید. یک حوله استخری ساده با ابعاد ۷۵ در ۱۰۰ به قیمت  ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.  حوله استخری ابراهیمی یزد نیز با ابعاد ۱۱۰ در ۱۶۰  به قیمت ۲۰۰ هزار تومان موجود است. 

بیشتر بخوانید:

کیف استخر

کیف استخر از آن وسایلی است که ‌وجود آن برای گذراندن یک روز خوب در ساحل یا استخر ضروری است؛ چراکه اگر کیف استخر نباشد شما نمی‌توانید وسایل پرحجمی مثل حوله و زیرانداز ساحلی را جایی بگذارید. از طرفی فضای استخر و ساحل هر دو مرطوب است و گذاشتن این وسایل در نایلون گزینه خوبی به نظر نمی‌رسد. در این شرایط تمامی وسایل بخار می‌کند و احتمال رشد باکتری و آلودگی زیاد می‌شود. شما می‌توانید کیف استخری که جنس داخلی و بیرونی ضدآب داشته باشید  را از دستفروش‌ها تا فروشگاه‌های مختلف و یا سایت‌های خرید آنلاین با قیمت تقریبی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

دریان سفر امید

اکسسوری ساحلی-کاماپرس

کرم ضدآفتاب

 استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF مناسب برای حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید ضروری است. شما حتی اگر بخواهید آفتاب بگیرید هم برای برخی قسمت‌های بدن که حساس‌تر هستند باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. بهتر است کرم ضدآفتابی انتخاب کنید که ضدآب هم باشد تا در طول روز نیازی به تجدید مکرر نداشته باشید. اگر هم نخواهید آفتاب بگیرید، باید از ضدآفتاب استفاده کنید تا آفتاب سوخته نشوید. برندهای درماتیپیک و لافارر از برندهای ایرانی و برندهای الارو و ایوروشه از برندهای فرانسوی و برند نیتروژنا از برندهای ترکی از بهترین تولیدکنندگان ضدآفتاب هستند. قیمت ضدآفتاب الارو با توجه به مدل و رنگ آن ۴۰۰  تا ۶۰۰ هزار تومان، ضدآفتاب ایوروشه  ۹۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰، ضدآفتاب لافارر بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، کرم ضدآفتاب از برند نیتروژنا بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برند درماتیپیک هم از ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.

عینک آفتابی

عینک آفتابی با فیلتر UV برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید و جلوگیری از آسیب‌های چشمی ضروری است. این عینک‌ها از ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در بازار موجود است. البته عینک‌های گران‌تر هم وجود دارد که از برندهایی نظیر Police یا Dior هستند. توصیه می‌شود عینک آفتابی را حضورا بخرید تا بتوانید مدلی که روی صورت شما قشنگ‌تر است را انتخاب کنید. برای خرید عینک آفتابی می‌توانید به خیابان فلسطین جنوبی (از بلوار کشاور تا انقلاب) بروید که البته عینک‌های آفتابی که در این خیابان به فروش می‌رسند به دلیل کیفیت بالا کمی گران‌تر از عینک‌های آفتابی موجود در سایت‌ها است.

زیرانداز ساحلی

زیراندازهای ساحلی سبک و مقاوم در برابر آب و شن گزینه‌ای عالی برای نشستن یا دراز کشیدن روی شن‌های ساحل هستند. برای زیرانداز ساحلی بهتر است از حوله‌های سبک و نخی یا زیراندازهای سبک استفاده کنید. البته برخی از زیرانداز یوگا برای این کار استفاده می‌کنند. یک زیرانداز ساحلی حصیری با ابعاد ۱۸۵ در ۱۸۵ با قطر دو میلی‌متر و جنس پلاستیک، ۲۰۰ هزار تومان است که به علت پلاستیکی بودن، گرمای هوا را زود به خود جذب می‌کند و ممکن است باعث آفتاب‌سوختگی و ناراحتی شود و به همین دلیل زیاد توصیه نمی‌شود.

 قیمت یک زیرانداز ساحلی با ابعاد ۲۰۰ در ۳۰۰ با قطر ۰.۵ میلی‌متر و جنس جاجیم ۳۵۵ هزار تومان است که بزرگی این زیرانداز به شما امکان قرار داد وسایل خود و استراحت راحت‌تر را می‌دهد. قیمت یک حوله نخی مناسب  برای اینکار با ابعاد ۱۸۰ در ۱۰۰ هم ۴۵۰ هزار تومان است.  

انتهای پیام

مرتبط با : ال سی منشیکسونمکس بکس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز