یارانه 45500 تومانی امشب واریز می شود

ژیوار

در حالی که بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یارانه نقدی (45500 تومانی) مهر ماه ساعت ۲۴ امشب در حساب سرپرستان خانوارها خواهد نشست از یارانه کالایی که قرار بود از ابتدای مهرماه به 60 میلیون ایرانی تعلق بگیرد، خبری نیست.

به گزارش کاماپرس، یارانه 45500 تومانی تنها یارانه ای است که طی سال های اخیر پرداخت آن بی وقفه ادامه داشته اما این یارانه در برابر گرانی افسارگسیخته کالاهای اساسی کارایی خاصی ندارد.

قرار بود یارانه کالایی نیز از ابتدای مهرماه به 60 میلیون نفر از ایرانیان با کوپن الکترونیک تخصیص یابد اما تخصیص این یارانه از این هفته به هفته بعد موکول شده و هنوز بلاتکلیف است.

به هر حال یارانه مهر ماه با وجود ناچیز بودن آن طبق دوره‌های گذشته ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت می شود.

این یارانه، صد و شانزدهمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی است که ویژه مهر ماه امسال بوده و به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی ساعت ۲۴ یکشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

دریان سفر امید

علاوه بر این، بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا این ماه، چهارمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

طی سه ماه گذشته ماهانه ۳۵ هزار تومان از مجموع یارانه نقدی خانوارهایی که وام یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند کسر شده است. قرار است اقساط وام یک میلیون تومانی طی ۳۰ ماه از حساب خانوار کسر شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز