5 روغن موتور پرفروش برای دناپلاس و تارا

بهترین روغن موتور برای دناپلاس و تارا-کاماپرس
لست سکند

دنا و تارا از خودروهای نام آشنای ایرانی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و همانند هر خودرو دیگر به روغن موتور مخصوص خود نیاز دارند. از این رو برای بهبود عملکرد خودرو و جلوگیری از خرابی و کاهش عمر مفید آن شناخت و استفاده از روغن موتور مناسب ضروری است.

بررسی مشخصات فنی دو خودرو تارا و دناپلاس نشان می‌دهد که تارا به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندری با توان تولید قدرت 113 اسب بخاری مجهز است و دناپلاس از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر و با توان تولید 113 اسب بخاری قدرت استفاده می‌کند. پس با کمی ارفاق می‌توان گفت که تفاوت چندانی میان آن‌ها از نظر مشخصات فنی وجود ندارد و می‌توانند از روغن موتورهای مشابه استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از بهترین روغن موتورهای مناسب تارا و دنا را معرفی می‌کند.

روغن موتور بهران سوپر پیشتاز 10W40

قیمت روغن موتور بهران سوپر پیشتاز 10W40 در لحظه تهیه این گزارش 359 هزار تومان است. حجم این روغن موتور چهار لیتر بوده و به روش نیمه سنتتیک تولید شده است. شاخص API  این روغن موتور SL است.

روغن موتور اسپیدی مدل Platinum 10W-40

این روغن موتور دارای سطح کیفیتی API SM بوده و طی یک فرآیند شیمیایی تولید می‌شود. روغن موتور اسپیدی مدل Platinum 10W-40 در دسته روغن موتورهای سینتتیک قرار می‌گیرد و قیمت آن 563 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

روغن موتور لیکومولی 10W-40

لیکومولی یکی از برندهای معتبر خارجی است که به تولید محصولات نقتی مشغول است. از جمله محصولات این برند می‌توان به روغن موتور Super Touring High Tech 10W-40 اشاره کرد که با قیمت حدودا 573 هزار تومان به فروش می‌رسد. این روغن موتور نیمه سینتتیک بوده و دارای ویسکوزیته 10W-40 است.

روغن موتور الف مدل EVOLUTION 700ST

این روغن موتور از بهترین محصولات برند الف محسوب می‌شود که دارای گرانروی 10W-40 است. سطح کیفیت آن API SL بوده و نیمه سینتتیک است. قیمت این محصول در حجم لیتری حدودا 1میلیون و 500 هزار تومان است.

روغن موتور ایرانول ریسینگ

ایرانول به عنوان یکی از از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید روغن موتور شناخته می‌شود. کیفیت بالای محصولات این برند باعث شده میان مکانیک‌ها و متخصصان خوشنام باشد. روغن موتور این برند 4 لیتر بوده و نیمه سینتتیک است. ویسکوزیته این روغن 10W-40 و قیمت آن حدودا 371 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : شهر روغن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “5 روغن موتور پرفروش برای دناپلاس و تارا

  1. مصطفی گفته:

    خود کارخونه گفته روغن دنا پلاس باید گرید sn باشه، هیچ کدوم از این روغنا که گفتید sn نیستن به جز لیکومولی، ایرانول رونیا sn هست، لوبریفنت هم sn هست، خلاصه sn بودن خیلی مهمه، و برند هم برمیگرده به تجربه استفاده هر نفر و میزان رضایت از اون برند، در ضمن قیمتای اعلامی با واقعیت بازار تفاوت داره، دلیلشم عرضه قطره چکونیه کارخانه‌های تولید روغنه

  2. عزیزی گفته:

    سلام من خودم تارا اتوماتیک دارم و از روغن 50w40 با سطح کیفی c n بهران استفاده میکنم عالیه توصیه میکنم شما هم استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز