گوشی تاشو جدید هوآوی با ضخامت و وزن کم معرفی شد

هوآوی از گوشی جدید تاشوی خود به اسم HUAWEI Mate X3 پرده برداشت. این گوشی با وزن ۲۳۹ گرم و ضخامت ۵٫۳ میلی‌متری، از گوشی تاشوی گلکسی Z Fold4 گرمی سامسونگ سبک‌تر است.

به گزارش کاماپرس، گوشی جدید هوآوی که همراه با دیگر پرچمداران امسال این برند معرفی شد، دارای مشخصات هیجان‌انگیزی است.

طراحی

ابعاد این گوشی در حالت باز ۱۵۶٫۹ در ۱۴۱٫۵ در ۵٫۳ میلی‌متر است. در حالت بسته نیز عرض این گوشی به ۷۲٫۴ میلی‌متر کاهش‌یافته و ضخامت آن به ۱۱٫۸ میلی‌متر می‌رسد. هوآوی از شیشه و چرم در ساخت پنل پشتی و از شیشه با فناوری Kunlun خود استفاده کرده است. فریم این گوشی نیز از نوع آلومینیوم است. هوآوی میت ایکس ۳ در رنگ‌های مشکی، سفید، ارغوانی، سبز تیره و طلایی عرضه می‌شود.

نمایشگر

این گوشی در حالت باز، دارای یک نمایشگر ۷٫۸۵ اینچی از نوع Foldable OLED است. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و رزولوشن آن ۲۲۲۴ در ۲۴۹۶ پیکسل است. در حالت بسته نیز یک نمایشگر OLED ۶٫۴ اینچی قابل‌مشاهده است. این نمایشگر کوچک‌تر نیز با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۰۴ پیکسلی، از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. هر دو نمایشگر این گوشی قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارند.

آریاک سفر

عملکرد

در بخش عملکرد، هوآوی از تراشه آمریکایی اسنپ‌دراگون ۸+ نسل یک کوآلکام به‌عنوان پردازنده مرکزی بهره برده است. این پردازنده پرچمدار، هشت هسته‌ای بوده و با فناوری چهار نانومتری ساخته شده است. این گوشی با ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از طریق کارت حافظه در جایگاه سیم‌کارت دوم تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش می‌یابد. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS پرسرعت است.

بیشتر بخوانید:

دوربین

هوآوی از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو در این گوشی استفاده کرده است. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی ۲۳ میلی‌متری بوده و دارای فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است. همچنین لنز تله‌فوتو آن ۱۲۵ میلی‌متری و پریسکوپی است و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال تا ۵ برابر دارد. این دوربین‌ها با کیفیت 4K تا ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند. یک دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی نیز به‌عنوان دوربین سلفی به‌کارگرفته‌شده است که تا ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند.

باتری و غیره

یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری در بطن این گوشی قرار گرفته است که با شارژر سریع ۶۶ واتی شارژ می‌شود. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوسی بی‌سیم ۷٫۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه چین هوآوی میت ایکس ۳ با باتری ۵۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی سیلیکون کربنی عرضه می‌شود. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار آن قرار دارد. همچنین هر دو سیم‌کارت این گوشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی می‌کنند. سیستم‌عامل harmonyOS 3.1 هوآوی نیز در زمان عرضه بر روی این گوشی نصب است.

این گوشی در بازار جهانی با قیمت پایه‌ای حدوداً ۱۸۴۰ یورو عرضه می‌شود. مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز