گسترش کسب و کار با نرم افزار CRM دانا

CRM دانا-کاماپرس

استفاده از نرم افزار CRM دانا به صاحبان کسب و کارها در افزایش فروش محصولات و خدمات و در نهایت وفادارسازی مشتریان‌شان کمک خواهد کرد.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی نرم افزار CRM دانا، کاربردهای آن را بر رونق کسب و کارها بررسی کرده است.

معرفی CRM دانا

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که با نام CRM در بین صاحبان کسب و کارهای مختلف شناخته می‌شود، به منظور ساده کردن و افزایش تعاملات بین مشاغل و مشتریان طراحی شده است. این نرم افزار، یک مرکز اطلاعات کامل است که داده‌های مشتریان، تاریخچه ارتباطات، بازخوردها و موارد متعددی را جمع­آوری و سازمان­دهی می‌کند. شاید برایتان این سوال مطرح شود که کاربرد این اطلاعات و داده‌ها چیست؟ در پاسخ باید گفت که مجموع اطلاعات و ارائه دیدگاه یکپارچه، زمینه را برای شخصی کردن تعاملات، درک ترجیح و وفاداری مشتریان و اتخاذ تصمیمات درست برای کسب و کارها فراهم می­کند. نمونه‌های سی آر ام زیادی در بازار وجود دارد که براساس نیازهای مختلف کسب و کارها طراحی شده‌، اما یکی از کامل‌ترین آن‌ها CRM دانا است.

این سی آر ام نیازهای تیم فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان را در نظر گرفته و به هر کدام از این بخش‌ها در اتوماسیون کردن کارها کمک می‌کند. استفاده از این نرم افزار به نفع کسب و کارها است، زیرا از طریق آن، بخش‌های مختلف کار ترقی پیدا و به کاهش هزینه‌ها نیز کمک خواهد کرد.

دلایل ضرورت استفاده از CRM دانا

اگر صاحب کسب و کاری هستید و به گسترش آن اهمیت می‌دهید، ابتدا باید پایه‌های رشد کار خود را پیدا کنید. قاعدتا مشتری، یک پایه اساسی رشد کسب و کار است. نرم افزار سی آر ام به شما کمک خواهد کرد که ارتباط با این وجه اساسی گسترش کسب و کار را ساماندهی کرده و برنامه رشد خود را بهتر بچینید.

راز آسمان پایتخت

قبل از تلاش برای پیدا کردن نرم افزارCRM باید بدانید که هدف شما از به­کارگیری این سیستم چیست؟ نرم افزار CRM دانا روی بخش‌هایی اعم از فروش و بازاریابی، کانال‌های ارتباطی یکپارچه، خدمات مشتریان، سفارشی سازی، اتوماسیون کارها و همکاری تیمی اثر می‌گذارد. در صورتی که نرم افزار  سی آر ام نتواند این موارد را پوشش دهد، زمینه گسترش شغل شما فراهم نخواهد شد. نرم افزار CRM دانا به گونه‌ای طراحی شده که روی تمام موارد مذکور اثرگذار است.

CRM دانا-کاماپرس

دلایل استفاده از CRM دانا

نرم افزار CRM دانا به دلایل زیادی مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است که برخی از مهمترین آنها در ادامه توضیح داده شده است.

کاربری آسان: طراحی مناسب، سرعت بالا و واسط کاربری حرفه‌ای در عین حال آسان نرم افزار CRM دانا باعث شده که صاحبان کسب و کارهای مختلف از کار کردن با آن لذت ببرند.

رشد بهره ­وری: بررسی‌ها نشان داده که به وسیله CRM دانا فرآیندهای کاری استفاده­ کنندگان بهینه شده و با اتوماسیون شدن کارها، راندمان تیم تا حد زیادی بالا می‌رود.

راه اندازی سریع: برخلاف برخی نرم افزارهای سی آر ام، CRM دانا طی چند دقیقه راه اندازی شده و امکان استفاده سریع از آن وجود دارد. بعد از راه اندازی نیز کاربران به راحتی امکان استفاده از آن را دارند و دچار سردرگمی نمی‌شوند.

CRM دانا به چند شکل عرضه شده است؟

تاکنون این نرم افزار به دو شکل ابری و محلی ارائه شده است. افرادی که مایل به دریافت نسخه ابری سی آر ام دانا هستند، کافی است که در وبسایت داناپرداز ثبت نام کنند. نسخه محلی، برای صاحبان کسب و کارهایی مناسب است که مایلند این نرم افزار در سازمانشان نصب شود.

CRM دانا-کاماپرس

خرید نرم افزار CRM دانا از “داناپرداز”

شرکت داناپرداز طراح نرم افزار CRM دانا است که تاکنون توانسته نرم افزارهای مناسبی را برای گسترش شرکت‌های کوچک و بزرگ طراحی کند. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و انواع محصولات نرم افزاری مربوط به مدیریت کسب و کار و فناوری اطلاعات را عرضه ‌کرده است. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته به بیش از 3000 شرکت، خدمات نرم افزاری مربوط به مدیریت کسب و کار و فناوری اطلاعات ارائه دهد. تمامی محصولات عرضه شده در این مجموعه گواهی نامه‌های معتبر امنیتی وزارت فناوری اطلاعات را دارند.

متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار CRM دانا یا دیگر نرم افزارهای داناپرداز هستند، می‌­توانند به وبسایت  /danapardaz.com مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن  49258000-021 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز