گران ترین گوشی موبایل بازار در خرداد 1403 کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گران‌ترین گوشی موبایل در بازار را می‌توان در بین دو برند اپل و سامسونگ پیدا کرد. برخی از مدل‌های این گوشی‌ها با ظرفیت‌های حافظه داخلی و رم مختلف در رده اول گران‌ترین محصولات قرار می‌گیرند و اغلب قیمتی بیش از 100 میلیون تومان دارند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین گوشی‌های بازار در خرداد 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گران‌ترین گوشی موبایل اپل با مدل iPhone 13 Pro Max CH/A نات اکتیو

این گوشی موبایل با ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 6 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری 4352 میلی آمپر ساعته دارد.

همچنین این گوشی 3 دوربین 12 مگاپیکسلی با TOF 3D در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل با SL3D خواهد بود. این محصول از قابلیت شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی کرده و گوشی ضد آبی است که می‌توان از دو سیمکارت همزمان فعال در آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل اپل با مدل iPhone 13 Pro LL/A نات اکتیو

این گوشی موبایل اپل با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری آن 3095 میلی آمپر ساعت است. همچنین این گوشی موبایل اپل 3 دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با TOF 3D در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل همراه با SL3D خواهد بود. این محصول ضد آب قابلیت شارژ بی سیم و شارژ سریع را عرضه کرده و گوشی ضد آبی در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل S24 Ultra 5G ویتنام

این گوشی موبایل سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 12 گیگابایتی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که سایز صفحه نمایش آن 6.8 اینچ است، دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته با امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع، بی سیم و معکوس خواهد بود.

این گوشی موبایل سامسونگ دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین‌های پشت 200 و 50 و 10 و 12 مگاپیکسلی بوده و محصولی ضد آب به حساب می‌آید.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Z Flod5 ویتنام

این گوشی سری زد سامسونگ با سایز صفحه نمایش 7.6 اینچی در حالت باز و 6.2 اینچی در حالت تا شده طراحی شده و با قیمت حدودی 95 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی موبایل ظرفیت باتری 4400 میلی آمپر ساعته داشته و قابلیت شارژ سریع، بی سیم و معکوس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی از اینترنت 5 جی پشتیبانی کرده و دارای کیفیت دوربین جلو داخلی 4 مگاپیکسلی و دوربین جلو بیرونی 10 مگاپیکسلی بوده و سه دوربین پشت با کیفیت‌های 50 و 10 و 12 مگاپیکسلی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل S23 Ultra ویتنام

این گوشی موبایل سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی نزدیک به 70 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ بی سیم، شارژ معکوس و شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی موبایل ضد آب دارای 4 دوربین با کیفیت‌های 200 و 12 و 10 و 10 مگاپیکسلی در پشت بوده و کیفیت دوربین سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااپلدیجی کالادیجی لندسامسونگ
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز