گران ترین عطر گرم مردانه برای قرارهای عاشقانه

ژیوار

عطر و ادکلن همواره جز مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در شیک‌ و خاص بودن و داشتن استایل منحصر به فرد در خانم‌ها و آقایان است. با وجود برندهای متنوع عطرسازی در سراسر دنیا، عطرهای مختلف با روایح گوناگون و قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است که برخی از آن‌ها جزو عطرهای لوکس و گران‌قیمت به شمار می‌روند. عطرهای با طبع گرم از برندهای معروف نیز دسته‌ای از عطرهای محبوب در بین آقایان برای قرارهای عاشقانه هستند که با توجه به ترکیبات و روایحی که دارند، با قیمت بالایی در بازار عرضه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش، گرانترین عطرهای گرم مردانه برای قرارهای عاشقانه را معرفی می‌کند.

1-عطر مایکل فور مِن از مایکل کورس

این عطر از مایکل کورس که یکی از گران‌ترین عطرهای مردانه به شمار می‌رود، ترکیبی ماهرانه از عطر مرکبات و پچولی یا همان نعناع هندی دارد و بوی آن در شب‌های سرد زمستان فراموش نشدنی خواهد بود. علاوه بر آن این عطر که از دسته عطرهای رسمی به حساب می‌آید دارای نت‌های ترنج، آویشن، فلفل سیاه، جیر، عود، مریم‌گلی، پچولی، چوب صندل و مُشک است. این عطر بین 12 تا 20 میلیون تومان قیمت دارد.

1-عطر مایکل فور مِن از مایکل کورس 

2-عطر گرم مردانه اومو از روبرتو کاوالی

این عطر که جرو معروف‌ترین عطرهای با طبع گرم و تلخ است طرفداران زیادی در بین آقایان دارد و عطری زمستانی-پاییزی به شمار می‌رود. این عطر که در سال 2016 به بازار عرضه شده با ترکیب نت‌های مختلف و خاص، حسی تمیز و در عین حال تلخ را القا می‌کند. رایحه‌ی تلخ این عطر  از چرم و بنفشه ایجاد شده و عسل به آن گرمی و شیرینی خاصی می‌بخشد.

دریان سفر امید

از جمله روایحی که در این عطر استفاده شده می‌توان به زعفران و بنفشه در نت آغازین، عسل و لوندر در نت میانی و کاج، پچولی و تونکابین در نت پایانی اشاره کرد. قیمت این عطر در بازار بین 19 تا 39 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر اومو از روبرتو کاوالی

3-عطر عود وود از تام فورد

این عطر که جرو گران‌ترین عطر گرم مردانه است، در سال 2007 به بازار عرضه شد و از همان زمان به قوی‌ترین و محبوب‌ترین ترکیب در دنیای عطرسازی تبدیل گردید. علاوه بر آن این عطر در گروه بویایی چوبی-شرقی قرار دارد و جزو عطرهایی است که دل هر فردی را می‌برد.

همچنین این عطر ماندگاری بالایی دارد و بیش از 12 ساعت در فضا می‌ماند و حسی گرم و صمیمی القا می‌کند. از نت‌های این عطر می‌توان به آگاوود، عنبر، توسکا برزیل، هل، وانیل، دانه تونکا و فلفل سیچوان اشاره کرد. قیمت این عطر بین 9 تا 16 میلیون تومان است.

3-عطر عود وود از تام فورد

4-عطر گرم مردانه اروس از ورساچه

این عطر که یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین عطرهای مردانه به شمار می‌رود اسم خود را از اروس، خدای عشق در اسطوره‌های یونانی گرفته به همین دلیل حس و حال عاشقانه و رومانتیکی در خود دارد. این عطر که جرو عطرهای گرم، جذاب و مردانه به شمار می‌رود، برای قرارهای عاشقانه در شب‌های سرد زمستانی بسیار مناسب است و در آن از روایحی مثل سیب، لیمو، نعنا، کهربا، ژرانیوم، دانه تونکا، کاج، خزه بلوط و وانیل استفاده شده است. این عطر بین 4 تا 7 میلیون تومان قیمت دارد.

5-عطر اینفینیت از هوگو باس

عطر اینفینیت که در سال 2019 به بازار عرضه شده برای قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. این عطر ترکیبی مرکباتی و گرم دارد و تعادل خوبی میان رایحه‌ها در آن برقرار شده است. علاوه بر آن این عطر دارای ماندگاری بالایی است و انتخاب خوبی برای اضافه شدن به کلکسیون عطرهای پاییز و زمستان به شمار می‌رود.

از جمله روایحی که در این عطر به کار رفته می‌توان به ترکیباتی مثل مریم گلی، سیب، دارچین، لوندر، رزماری، پچولی، درخت زیتون و چوب صندل اشاره کرد. قیمت این عطر 15 میلیون تومان است.

5-عطر اینفینیت از هوگو باس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان