گران ترین خانه‌ های ولنجک متری چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ولنجک یکی از محلات قدیمی و در عین حال مدرن منطقه یک تهران است که از لحاظ دسترسی شرایط مساعدی دارد. به دلیل دسترسی ولنجک به پارک وی و اتوبان چمران، به راحتی می‌توان از آن به هرکجای تهران با خودرو شخصی رفت‌وآمد کرد. همچنین به دلیل وجود دانشگاه شهید بهشتی، در این منطقه وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی‌های خطی و اتوبوس برای اکثر نقاط تهران وجود دارد.

ولنجک از لحاظ ساختمان‌سازی مملو از آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس است و همچنین خانه‌های ویلایی نیز در ولنجک زیاد دیده می‌شود. محله ولنجک دارای چند بخش است که از خیابان یکم تا سیزدهم آن جزو معروف‌ترین‌های آنجاست. همچنین به دلیل اینکه ولنجک در کوهپایه توچال واقع‌شده، دارای آب‌وهوای بسیار خنک و مطبوعی است و حتی پیاده به بام تهران دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید:

وجود دانشگاه شهید بهشتی باعث شده است که در محله ولنجک کافه‌ها و رستوران‌های متعددی که باسلیقه و بودجه نسل جوان هم‌خوانی دارد ساخته شود. مدارس دولتی و غیردولتی خوب، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی عالی در این منطقه زیاد است. بوستان‌های متعدد با درختانی بلند و قدیمی و مراکز خرید خوب و مزون های معروف از دیگر مزایای این منطقه تهران به شمار می‌رود.

ولنجک_کاماپرس

قیمت خرید خانه 100 تا 200 متری در ولنجک

*یک واحد آپارتمان 119 متری که در بهترین فرعی این منطقه و خیابان ساسان، یکی از خیابان‌های دنج و کم رفت‌ و آمد و در مجموعه‌ای مدرن واقع‌ شده، متری 260 میلیون و 890 هزار تومان قیمت دارد. شما می‌توانید این آپارتمان را به مبلغ حدودی 30 میلیارد تومان خریداری کنید. در این آپارتمان، لابی مبله لوکس و ۳ شیفت لابی من و خدمه به صورت ۲۴ ساعته مقیم هستند. مجموعه دارای روف گاردن و جیم در حال تجهیز است. حیاط اختصاصی مجموعه مشجر با آب‌نما و آلاچیق دارد. این واحد ۲ اتاق خواب، با بالکن قابل چیدمان با دید کوه‌های توچال است.

*همچنین یک آپارتمان 180 متری در خیابان 11 ولنجک 51 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد متری 280 میلیون و 888 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 3 اتاق خوابه با امکانات کامل در سال 1403 ساخته شده است. این ملک دو پارکینگ سندی و آسانسور و انباری هم دارد.

*آپارتمان ۱۳۰ متری در برج معروف ولنجک توچال، ساخت سال 1383 با دو اتاق‌خواب، 23 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت هر متر این آپارتمان 180 میلیون تومان است. این آپارتمان 12 طبقه فول امکانات بوده و  هوشمند بودن ساختمان، داشتن روف گاردن، جکوزی، استخر، باربیکیو و سالن ورزش و اجتماعات از دیگر ویژگی‌های این واحد لوکس است.

خرید آپارتمان بالای 200 متر در ولنجک

*آپارتمانی با ساخت سال 1398 و متراژ 220 متر که در طبقه سوم از یک برج  10 طبقه قرار دارد را می‌توان با پرداخت 59 میلیارد و 400 میلیون تومان خریداری کرد. این آپارتمان دو پارکینگ سندی و آشپزخانه فول فرنیش دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به جکوزی، نورپردازی نما،‌ سرایداری تمام وقت و استخر اشاره کرد.

*همچنین 400 متر آپارتمان 4 اتاق خواب در ولنجک که در سال 1401 ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد، 200 میلیارد تومان ارزش مالی دارد. این واحد متری 500 میلیون تومان معامله می‌شود. این واحد در برجی 10 طبقه واقع شده و استخر، سونا و جکوزی هم دارد. دوربین مدار بسته، تکنولوژی هوشمند و  سالن اجتماعات به همراه فضای سبز و لابی لوکس نیز از دیگر ویژگی‌های این ملک است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیش دنگکیلید
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز