گرانترین گوشی شیائومی را بشناسید

شیائومی، از پرکارترین سازنده‌های گوشی موبایل در دنیا به شمار می‌رود. این برند، در 2020 رکورد زد و 49 گوشی موبایل را راهی بازار کرد. در سال جاری، 2021 نیز تاکنون حدود 40 گوشی معرفی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی به خاطر عرضه گوشی های ارزان و کاربردی در دل مردم ایران نیز جای گرفته است. با صرف نظر از سری ردمی نوت 11 که هنوز به بازار ایران نیامده، جدیدترین گوشی این برند شیائومی 11T است که مدل پروی آن، گران ترین گوشی شیائومی تا امروز به حساب می‌آید؛ گوشی شیائومی 11T pro اکنون به قیمت 18 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد.

طراحی گوشی موبایل شیائومی  11T Pro 256/8

شیائومی پیش رو، یک گوشی هوشمند رده بالا است. به طوری که در نمای جلو، صفحه نمایش آن به طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شده و این حفره دایره‌ای، دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی هم سه سنسو‌ر دوربین برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

آریاک سفر

پنل صفحه نمایش این گوشی توانایی پشتیبانی از حسگر اپتیکال اثر انگشت را دارد؛ با این وجود، شیائومی این قابلیت را در قسمت کناری و روی دکمه پاور در نظر گرفته است.

برای فریم‌های کناری این گوشی از متریال آلومینیومی استفاده شده است و چنین متریالی سبب شده تا کاربران شیائومی 11T Pro تنها وزن 204 گرمی را در دستان خود تجربه کنند.

این گوشی همچنین با پشتیبانی از استاندارد IP53 در برابر قطرات آب مقام است و Corning Gorilla Glass Victus آن را در برابر ضربات احتمالی حفظ می‌کند.

نمایشگری قدرتمند

در کنار طراحی، صفحه نمایش این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی هم مجهز شده است. صفحه نمایش شیائومی 11 تی پرو با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن از نوع امولد که توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ را دارد، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد. شیائومی سعی داشته تا کمترین حاشیه را برای صفحه‌نمایش در نظر بگیرد و همین سبب شده تا 85.1 درصد از نمای رو‌به‌رویی را صفحه‌نمایش به خود اختصاص دهد.

شیائومی 11تی پرو چه دوربینی دارد؟

در بخش سنسور‌های دوربین همانطور که گفته شد، سه سنسور دوربین در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل، قدرتمندترین لنز جهان، سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض یا اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

سخت افزار مورد علاقه گیمرها

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی هشت هسته‌ای، به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شده است. با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده‌ قدرتمندی می‌توان سنگین‌ترین بازی‌های ممکن را روی این گوشی نصب کرد و در کنار صفحه نمایش با نرخ به‌روز رسانی 120 هرتز، از آن‌ها لذت برد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این گوشی هوشمند به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت نیز مجهز شده است. حضور شارژر فوق قدرتمند 120 وات با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع هم این امکان را به کاربران می‌دهد تا تنها به مدت زمان 17 دقیقه برای شارژ 0 تا 100 درصدی باتری شیائومی 11T پرو به زمان نیاز داشته باشند.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز