کوش آداسی ترکیه؛ پیشنهادی برای گردشگران و علاقه مندان آثار باستانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ترکیه یک کشور توریست پذیر است که در فصول بهار و زمستان پذیرای مسافران زیادی است. این کشور جزایر دیدنی زیادی دارد که در فصول سرد سال مقصد گردشگران زیادی هستند. کوش آداسی یکی از این جزایر است که در ساحل غربی ترکیه واقع شده و برای علاقمندان به تفریحات آبی گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، عاشقان آثار باستانی و افرادی که مایل به مرور تاریخ ترکیه هستند، بهتر است به جزیره کوش آداسی سفر داشته باشند. این جزیره گذشته از آب و هوای مناسب، پر از خرابه‌های باستانی است و برای دوستداران تاریخ بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. کوش آداسی حال حاضر در قرن شانزدهم میلادی توسط ونیزی‌ها به عنوان یک مستعمره به وجود آمد. سال‌های دور قلعه‌ای در میانه این جزیره شکل گرفت و اکنون خودنمایی می‌کند. این قلعه برای دیدبانی در دوره بیزانس ساخته شد. این جزیره در زمان باستان بسیار حائز اهمیت بوده زیرا آناتولی را به دریاها متصل می‌کرد. به همین دلیل گذشته از قلعه مذکور، آثار باستانی دیگری از جمله میلتوس، پرین و دیدیما را در خود جای داده است.

قدم زدن در منطقه باستانی کوش آداسی حال خوبی به دوستداران تاریخ منتقل می‌کند. این منطقه پر از خیابان‌های باریک و طولانی و خانه‌هایی با معماری زیبا و چشم نواز است.  موقعیت ساحلی این شهر باعث شده تا مسافران برای تفریحات آبی و کشتی‌های تفریحی به این منطقه بروند.

تور کوش آداسی-کاماپرس

سواحل معروف کوش آداسی

سواحل زیادی در این منطقه وجود دارد تا گردشگران در آن اوقات فراغت خود را سپری کنند اما از میان آن‌ها ساحل‌های لیدیز، داونتاون بیچ، سیلور سندز، اوزون پلاژ، سوی بیچ و جزیره کبوتر مهم‌تر هستند. وزش‌های آبی از دیگر تفریحات محبوب کوش آداسی محسوب می‌شوند. غواصی، اسکی روی آب، تورهای دریایی با کشتی‌های تفریحی و پارک‌های آبی جزو تفریح‌های محبوب این جزیره هستند. این شهر پارک‌های آبی جذابی دارد که مورد علاقه توریست‌ها است. پارک آبی آدالند کوش آداسی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی اروپا است که امکانات متنوعی دارد.

راز آسمان پایتخت

گذشته از سواحل زیبا، کوش آداسی طبیعت جالب توجهی دارد. کار ملی دلتا آیدین، غار کاجارا و زئوس، سیرتلائینی از جمله آثار طبیعی این منطقه محسوب می‌شوند.

تور کوش آداسی-کاماپرس

شهر خوراکی‌های بی‌نظیر ترکی

به طور کلی ترکیه و جزایر آن پر از طعم‌ها و مزه‌های طبیعی و دست ساز هستند. کوش آداسی نیز از این لحاظ مورد توجه گردشگران قرار دارد. معمولا افرادی که برای گذران اوقات فراغت یا دیدن آثار طبیعی و تاریخی به کوش آداسی سفر دارند، غذاها و خوراکی خوشمزه این منطقه را امتحان می‌کنند. کباب‌های خوشمزه ترکی، شیرینی‌های مختلف مثل سیمیت، باقلوا و کادایف از جمله خوراکی‌های زبانزد این منطقه هستند. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در میانه دریا و داشتن سواحل مختلف، به داشتن بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی شهرت دارد. این منطقه رستوران‌های معروفی دارد که انواع غذاهای باکیفیت دریایی و کباب‌ها را طبخ می‌کنند و بین توریست‌های قدیمی معروف هستند. رستوران‌های کازابلانکا، آولو، ساری، ماری و کیوی از جمله آن‌ها محسوب می‌شوند.

تور کوش اداسی-کاماپرس

بهترین مرجع برای سفر به کوش آداسی

افرادی که می‌خواهند بار و بنه خود را برای سفر به کوش آداسی ببندند و هنوز رزرو بلیط هواپیما یا هتل را انجام نداده‌اند، بهتر است به سایت آریاک سفر سر بزنند. این درگاه مرجع معتبری برای خرید بلیط سفر به ترکیه و رزرو هتل در تور کوش آداسی یا دیگر مناطق این کشور است.

ضمنا این مجموعه بهترین تورهای سفر به کوش آداسی را نیز به متقاضیان معرفی می‌کند. این مجموعه درخصوص ارائه انواع تور، بهترین بلیط‌های هواپیمایی و هتل‌های داخلی و خارجی بالغ بر 20 سال سابقه کار دارد. متقاضیان استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری از این خدمت‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز