کنترل هوشمند ورود و خروج خودروها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای بسیاری از افراد، هنوز عجیب است که با چند کلیک ساده و لمس سرانگشتان می‌توان بسیاری از سخت‌ترین کارها را انجام داد. در دنیای امروز، اغلب صاحبان مشاغل، کسب و کارشان را به سمت هوشمند شدن و ارائه خدمات و محصولات به شکل آنلاین سوق داده‌اند تا میزان دسترسی مشتریان ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه انجام شود.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام روابط عمومی شرکت پیام گستر فاوا، یکی از روش‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی که وارد بازار شده است، پارکینگ هوشمند نام دارد؛ با این روش می‌توان به صورت مکانیزه ورود و خروج خوردروها را رصد کرد. این سیستم با کمترین هزینه و زمان، بالاترین بازدهی در کنترل خودروها را دارد.

این سیستم هوشمند، امکان کنترل خودروها را بدون حضور فیزیکی، به افراد می‌دهد. بعد از نصب آن، کافی است اطلاعات خودرو نظیر شماره پلاک، نام، مدل و رنگ را ثبت کنید تا به محض وارد شدن خودروها، درب پارکینگ باز شود. طراحی این سیستم به گونه‌ای است که فضای خالی را به شما نشان می‌دهد و اگر ظرفیت پر شده باشد، اطلاع می‌دهد. همچنین مدت زمان حضور خودروها به طور اتوماتیک محاسبه می‌شود.

مزایای پارکینگ هوشمند چیست؟ 

صاحبان و مدیران مشاغل با استفاده از این طراحی، یک سری از هزینه‌ها برایشان مقرون به صرفه است، نظیر هزینه‌های مربوط به دستمزد و حقوق نیروی انسانی، که با درنظرگرفتن پارکینگ هوشمند، این هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچنین این نوع از کنترل خودروها، سبب آرامش رفاه کارمندان و مراجعین می‌شود. 

راز آسمان پایتخت

شما می‌توانید سیستم پارکینگ هوشمند را از شرکت پیام گستر فاوا تهیه کنید. حوزه فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و تولید محصولات حراستی و نرم افزاهای کنترل تردد در ایران است. این مجموعه یکی از تولیدکنندگان انواع گیت‌های کنترل تردد است که فعالیتش را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. شرکت پیام‌ گستر‌ فاوا، عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است و همچنین استانداردهای اتحادیه اروپا برای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست، برای گیت کنترل تردد را نیز دارد.

امکانات پارکینگ هوشمند چیست؟

این سیستم حتی در صورت قطعی اینترنت، به صورت آفلاین کارش را انجام می‌دهد. با هزنیه‌ای که می‌پردازید، یکی از انواع برد کوتاه و برد بلند آن را خریداری خواهید کرد. کارشناسان این مجموعه در صورت بروز مشکل یا پرسشی، پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام می‌‌دهند.

از دیگر فعالیت‌های این مجموعه، می‌توان به نرم افزارهای کاربردی نظیر سیستم گشت نگهبانی، اتوماسیون ابری حراست به همراه نسخه تحت وب آن، انواع گیت کنتل تردد و … اشاره کرد.

مرتبط با : پیام‌گستر‌فاوا
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز