کدام هود خارجی از همه بهتر است؟ + قیمت

هود آشپزخانه-کاماپرس
ژیوار

برندهای میله (Miele) و بوش (Bosch) از بهترین برندهای هود خارجی هستند که محصولات آن‌ها با قیمتی در حدود ۱۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان در بازار موجود است. اما این دو برند تنها محصولات موجود در بازار نیستند و شما مجبور نیستید از بین محصولات آن‌ها دست به انتخاب بزنید بلکه بازار تولیدات هودهای آشپزخانه تنوع بالایی دارد. 

کاماپرس در این گزارش به بررسی مختصر چند برند برجسته و معتبر در بازار هودهای آشپزخانه پرداخته است.

هود لامیرا LaMira

محصولات این برند با طراحی‌های مدرن و مدل‌های شیشه‌ای یا استیل در بازار عرضه می‌شود. این برند مدل‌های مختلفی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. قیمت محصولات این برند بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان است.

مدل 492 این برند با مکش 850 متر مکعب بر ساعت و صدای بین 25 تا 55 دسیبل از محبوب‌ترین‌هاست که قیمت آن حدود ۱۵ میلیون تومان است. مدل ۲۰۰ با سایز ۷۰ این برند از مدل‌های ارزان‌ قیمت‌تر است که در بازار با قیمتی حول‌وحوش ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دسترس است.

هود بوش Bosch

 برند آلمانی بوش به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته در محصولات خود، یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این برند از نام‌های قدیمی، معروف و پرطرفدار در صنعت تولیدات لوازم خانگی برقی است و تنوع بسیار بالایی هم دارد و علت پرطرفدار بودن این برند کیفیت و عمر بالای محصولات آن است. قیمت محصولات بوش از ۸ میلیون تومان شروع و تا ۵۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود.

دریان سفر امید

ارزان‌ترین محصول این برند مدل DWB06W452 با قیمت ۸ میلیون تومان است که قدرت مکش آن ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت بوده و جنس فیلتر و پوشش فیلتر آن از استیل است. نوع این محصول شومینه‌ای و نوع کلیدهای آن فشاری است.

گران‌ترین محصول این برند نیز هود دیواری مدل DWF97RU60 است. این محصول دو موتور دارد و توان مصرفی آن ۱۴۰ وات است. ۴۰ کیلو وزن دارد و توان مکش آن ۷۳۰ مترمکعب بر ساعت است. جنس دودکش آن استیل و جنس بدنه آن شیشه‌ای بوده و قیمت این محصول ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. 

بیشتر بخوانید:

هود زیمنس Siemens

این برند آلمانی نیز مانند بوش، از تکنولوژی پیشرفته و طراحی‌های مدرن برخوردار است و محصولات آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. برعکس برند بوش، محصولات این برند که داخل ایران موجود هستند، تنوع بالا و طیف قیمتی گسترده‌ای را ندارند و بازه قیمتی آن از ۲۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان است.

قیمت هود ۹۰ سانتی شومینه‌ای مدل LC96BB5305 از این برند ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. جنس این کار استیل ضد زنگ و قدرت مکش آن ۷۳۰ متر مکعب بر ساعت بوده و نوع فیلتر این محصول آلمینیومی و قابل تعویض و شستشو در ماشین لباسشویی است. 

گران‌ قیمت‌ترین محصول این برند که در حال حاضر در ایران موجود است، مدل LC955GB60 است. توان این دستگاه ۲۰۰ ولت و قدرت مکش آن ۴۷۰ مرمکعب بر ساعت بوده که با جنس استیل و دارای فیلتر چربی‌گیر قابل شستشو عرضه شده است.

هود میله Miele

 یک برند لوکس آلمانی که به خاطر کیفیت بالای محصولاتش شناخته شده است. هودهای Miele بسیار کارآمد و با دوام هستند. می‌توان گفت این برند یکی از گران‌ترین محصولات بازار است که قیمت محصولات آن بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است.  هود آشپزخانه-کاماپرسقیمت مدل havannabraun این محصول که یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این برند است از حدو ۵۰ تا ۵۵ میلیون تومان در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. این محصول دارای یک فیلتر چربی ۱۰ لایه فلزی ضدزنگ است که عملا باعث می‌شود هیچ چربی در هوای آشپزخانه شما باقی نماند. لامپ‌های این هود LED و کم مصرف است که فقط ۳ یا ۴/۵ وات برق مصرف می‌کند. وزن این محصول ۱۱ کیلوگرم است و ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت برق مصرف می‌کند.

قیمت مدل Triple graphitfrau این محصول حدود ۱۵۰ میلیون تومان است. قدرت مکش این هود ۶۰۰ مترمکعب بر ساعت بوده و ۲ نورافکن LED کم مصرف دارد. همانطور که از نام این مدل برمی‌آید به صورت سه ورق فلزی پشت سر هم طراحی شده است که در نوع خود ابتکار خلاقانه‌ای به شمار می‌رود. فیلترهای این مدل نیز قابل شستشو و تعویض هستند.

این هود ۵ تا ۱۵ دقیقه پس از پایان پخت‌وپز به کار خود ادامه می‌دهد و پس از پاکسازی کامل خاموش می‌شود. 

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز