پرفروش ترین هود مخفی بازار + قیمت پاییز 1402

هودی-کاماپرس
لست سکند

هود مخفی پرطرفدار در بازار، عموما در بازه قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد و بدنه‌ای فلزی دارد. این هودها که معمولا طولی بین 61 تا 85 سانتی‌متر دارند، از فیلترهای آلومینیومی 3 لایه بهره می‌برند. هود مخفی ممکن است درب دار یا فاقد درب باشد و شیوه روشن و خاموش کردن آن به شکل لمسی، فشاری و یا از راه دور طراحی شده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هودهای مخفی در بازار را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

هود مخفی مدل HT450 پرایم

این مدل سایز 70، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان عرضه شده است. این محصول دارای پنل لمسی بوده و فیلتری آلومینیومی با 3 لایه فلزی قفل استیل طراحی شده است. استفاده از این هود مخفی از طریق کلیدهای لمسی روی دستگاه و کنترل از راه دور امکان‌پذیر بوده و سیستم خاموشی خودکار نیز دارد. این مدل هود مخفی، بدون درب بوده و با جنس بدنه فلزی، 61 تا 85 سانتی متر محدوده جایگیری آن است. روشنایی این محصول با دو هالوژن دو ردیفه تامین شده و حداقل سطح صدای آن 60 دسی‌بل است.

هود-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هود مخفی HT300 مستر

هود مخفی HT300 مستر با کلید فشاری و جنس بدنه فلزی با قیمت 2 میلیون تومان در بازار موجود است. هود مستر سایز 70 فیلتر 3 لایه آلومینیومی و قفل استیل دارد و محدوده جایگیری آن 61 تا 85 سانتیمتر است. این محصول با موتور فوق سریع قابلیت زیادی در مکش داشته و از دو هالوژن برای روشنایی استفاده می‌کند. حداقل سطح صدای این هود بدون درب 60 و حداکثر صدای آن 65 دسی‌بل است.

هود مخفی HT300 مستر-کاماپرس

هود مخفی پارمیدا fl اریکسان

این مدل با سایز 70 و با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد و نحوه باز شدن در آن دستی است. این هود مخفی دارای کلید لمسی و کنترل از راه دور بوده و امکان تنظیم ارتفاع پوشش دودکش آن نیز وجود دارد. این محصول با فیلتر سه لایه آلومینیومی، قابل شستشو بوده و حسگری مناسب برای تشخیص دود دارد. تعداد دور موتور این هود 4 عدد بوده و می‌توان از نشانگر روی پنل آن نیز استفاده کرد. این محصول با حداقل صدای 20 دسیبل و حداکثر صدای 25 دسی بل به حفظ آرامش محیط کمک می‌کند.

هود مخفی پارمیدا fl اریکسان-کاماپرس

هود مخفی HT800 پرایم

این مدل با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است و بدنه‌ای فلزی دارد. درب این محصول به شکل دستی باز می‌شود و علاوه بر کلید لمسی امکان استفاده از ریموت کنترل را فراهم می‌کند. این هود با دو مگنت عالی و قوی برای باز و بسته کردن در، سیستم خاموشی خودکار نیز دارد. این ابزار کارآمد با تعداد دور موتور 5 و فیلتر 3 لایه قابل شست‌وشو، از حسگر حرارتی استفاده می‌کند و حداقل صدای آن 60 دسی‌بل است.

هود مخفی HT800 پرایم-کاماپرس

هود مخفی touch 1

هود مخفی touch 1 سایز 70 با قیمت 1 میلیون و 277 هزار و 400 تومان در بازار موجود است. این محصول از دو لایه آلومینیوم مقاوم برای فیلتر استفاده می‌کند. محصول مذکور با جنس بدنه فلزی و نوع فیلتر استیل ضدزنگ دارای پنل کاملا لمسی و بسیار حساس بوده و قابلیت کنترل از راه دور را دارد. این محصول نیز در محدوده جای‌گیری 61 تا 85 عرضه شده است.

هود مخفی touch 1-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز