کاهش نرخ سکه در اثر افول هیجانات بازار

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.25 درصد دیگر بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 355 هزار و 200 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 24 هزار تومان کم شد و در محدوده 14 میلیون و 977 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد نرخ اونس، اما قیمت سکه کم شد. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.21 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 646 دلاری رسید. البته این رشد قیمتی اونس برای فعالان بازار چندان امیدوارکننده نیست. به نظر گروهی از اقتصاددانان گرچه تورم بیش از حد بالا نخواهد رفت، اما همچنان زیاد است و فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد تا باز هم نرخ‌های بهره را افزایش دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

رشد نرخ سکه و بزرگ شدن حباب این فلزگرانبها

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 8 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 3 میلیون و 100 هزار تومانی خرید و فروش شد.

سکه امامی به تغییرات قیمتی دلار توجه دارد و تحت تاثیر این ارز کاهش نرخ داشته است. گذشته از این موضوع حباب سکه هم مانع از رشد بیشتر قیمت آن می‌شود. هر چند که حباب این فلزگرانبها به محدوده خطرناکی رسیده و وضعیت مساعدی ندارد، اما سکه بازان همچنان به تداوم رشد نرخ دلار و صعود قیمتی این فلزگرانبها امیدوار هستند. در حالی که خرید سکه در چنین شرایطی ریسک بوده و اصلا به فعالان بازار توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز