کاهش قیمت سکه و طلا تا کجا ادامه دارد؟

افزایش قیمت طلای جهانی/ امروز دوشنبه 2 بهمن ماه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه طی ۲ هفته اخیر در بازار طلا و سکه نوساناتی داشتیم، گفت: البته نسبت به یک ماه گذشته کاهش خوبی داشتیم؛ به گونه‌ای که از ابتدای هفته، انس جهانی طلا حدود ۶۸ دلار کاهش داشت و همین مساله باعث کاهش قیمت‌ها در بازار داخلی شد.

به گزارش کاماپرس، بذرافشان با بیان اینکه به دنبال کاهش انس جهانی طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار حدودا با ۵۲ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان رسید، اظهار کرد: سکه امامی با حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و سکه بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه‌ گرمی هم ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند. در همین راستا، حباب سکه از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

پیش بینی قیمت سکه و طلا طی هفته های آتی

وی همچنین با پیش بینی روند قیمتی بازار طلا و سکه در روزهای آتی، بیان کرد: قیمت‌ها طی یک ماه گذشته ثبات و کاهش نسبی خود را طی کرده و احتمال اینکه شاهد کاهش شدید قیمت‌ها باشیم بسیار پایین است، مگر اینکه شرایط با نوسانات بازارهای جهانی و بازار ارز در داخل و همچنین تغییر وضعیت تقاضا، تغییراتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش چشمگیر تولید طلا در کشور

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه متاسفانه تقاضا در صنعت ما به شدت پایین است و الان نسبت به ابتدای سال وضعیت بدتر شده است، گفت: در ۳ ماه گذشته حدود ۸۵ درصد تولید طلای ساخته شده در کشور کاهش داشته است.

به نقل از همشهری آنلاین، بذرافشان با بیان اینکه بازار طلا هم اکنون کاملا باز است، گفت: همکاران ما فعالیت اقتصادی خود را انجام می‌دهند اما متاسفانه تقاضایی وجود ندارد و امیدواریم شرایط تسهیل شود.

انتهای پیام

رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز