کارا الکترونیک مبنا به دنبال آشنایی بیشتر با نسل زد

کارا الکترونیک مبنا-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مهرماه سال جاری برگزار شد و شرکت‌های مختلفی با هدف تامین نیروی کار و آشنایی بیشتر با نسل جدید در آن حضور پیدا کردند. یکی از این شرکت‌ها کارا الکترونیک مبنا بود.

به گزارش کاماپرس، کارا الکترونیک مبنا یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید انواع مدار چاپی و شابلون است که به منظور افزایش نیروی کار و آشنایی بیشتر با نسل زد در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا کرد.

اهداف کارا الکترونیک مبنا

زریان نقش بندی، مدیر منابع انسانی کارا الکترونیک مبنا در گفت و گو با کارا الکترونیک مبنا درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار گفت: هدف ما ارتباط هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی‌مان است. به این منظور که دانشجویان با بازار کار آشنا شوند و در صورت تمایل در مجموعه مشغول به کار شوند. ما به دانشجویانمان مشاوره شغلی می‌دهیم و نقطه نظرات آن‌ها را می‌سنجیم.

وی درباره خدمات و محصولات جدید ارائه شده در نمایشگاه گفت: این شرکت تولیدکننده بردهای الکترونیکی است و در زمینه تولید و مونتاژ محصولات روشنایی فعالیت دارد.

اولویت بندی کارا الکترونیک برای نیمه دوم سال

نقش بندی درباره اولویت بندی برنامه‌های کاری نیمه دوم سال بیان کرد: در بخش منابع انسانی، تمرکز ما روی آموزش نیروهای جدید است. در واقع مایل هستیم با آموزش باگ‌های نیروهای تازه پذیرفته شده و استخدام شده را رفع کنیم.

دریان سفر امید

وی درباره چالش‌ها گفت: جدی‌ترین چالشی که در نیمه اول امسال برای ما نیروی نسل زد بود که مشکلات زیادی برایمان ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید:

اهمیت چگونگی رفتار با نیروی انسانی

نقش بندی در پایان گفت: مدیران کسب و کار باید توجه داشته باشند در برهه زمانی هستیم که نیروهای کاری در حال از دست همگنی است. نکته مهم این است که شرایط کاری و اداره کردن این افراد به صورتی باشد که یک نسخه برای تمام نسل‌ها پیچیده نشود و با هر نسلی متفاوت برخورد شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کارا الکترونیک مبنا
ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان