چگونگی فعالیت در شبکه های اجتماعی با مشخصات غیرواقعی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام با اکانت مطمئن، حائز اهمیت بوده و این کار نیز با خرید شماره مجازی امکان­پذیر است. شماره مجازی آیتم اینترنتی ارزشمندی است که به صورت دائمی قابل استفاده بوده و در دنیای دیجیتال به راحتی از آن استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شماره مجازی با سرویس‌های هر کشوری در ارتباط است؛ بنابراین می‌توان گفت که امکان ساختن شماره مجازی ویژه تمام کشورها وجود دارد و اشخاصی که مایل به داشتن یک شماره از کشور خاص هستند تا در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کنند، این امکان را دارند که شماره کشور مورد نظر را بخرند. سایت‌های معتبری شماره مجازی کشورها را ارائه می‌دهند که متقاضیان به راحتی امکان خرید آن را دارند.

متقاضیان این نوع شماره‌ها باید بدانند که این قبیل شماره­ها وجود خارجی و حقیقی ندارد و اشخاصی که از این شماره­ها استفاده می­کنند، هویت مشخصی ندارند. به عنوان مثال اگر شخصی ساکن ایران باشد، این امکان را دارد که از طریق سایت‌های معتبر، شماره مجازی کشور کانادا، آمریکا، فرانسه، انگلیس یا چین را خریداری کرده و در شبکه‌های مجازی فعالیت داشته باشد. این شماره‌ها ضمن اینکه قابل استفاده در هر نقطه از جهان هستند، مانع از فاش شدن هویت کاربران می‌شوند.

البته باید توجه داشت که متقاضیان این قبیل شماره‌های مجازی امکان استفاده از آن برای مصادیق مجرمانه نداشته و با وجود اینکه فاش شدن هویت این افراد سخت است، اما از طریق پلیس هر منطقه می‌توان جرایم اتفاق افتاده با شماره‌های مجازی را پیگیری کرد.

اشخاصی که مایل به خرید شماره مجازی هستند، لازم نیست مدارک هویتی خاصی ارائه دهند. ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست و کاربران ایرانی به راحتی امکان خرید شماره مجازی داشته و برای به­کارگیری آن منع قانونی ندارند. متقاضیان شماره مجازی بهتر است که شماره مجازی ویژه شبکه‌های اجتماعی و پیام­رسان‌ها را خریداری کنند. به عنوان مثال برای حضور در واتساپ با شماره مجازی، باید شماره مجازی مخصوص برای حضور در این پیام­رسان را بخرند و پس از آن به راحتی امکان ایجاد اکانت شخصی در این نرم­افزار وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

موارد کاربرد چت جی پی تی

گذشته از خرید شماره مجازی، این روزها کاربرد درگاه‌های اینترنتی دیگر مانند چت جی پی تی نیز گسترش پیدا کرده است. چت جی پی تی، یک ربات هوشمند است که با کمک هوش مصنوعی از توانایی‌های متفاوت و گسترده‌ای برخوردار است. این ابزار هم اکنون برای کسانی که آموزش کار با هوش مصنوعی دیده‌اند، کاربرد زیادی دارد؛ تا جایی که حتی برای برنامه نویسی، نوشتن کتاب، داستان و مقاله، برنامه­ریزی روزانه و مدیریت زمان، تولید محتوای متنی، طراحی اپ و امثال آن نیز به کار برده می‌شود. به دلیل مسئله تحریم، ایرانیان امکان استفاده از چت جی پی تی ندارند، اما از طریق درگاه معتبر داخلی بستری فراهم می‌شود که متقاضیان ایرانی امکان خرید اکانت چت جی پی تی ChatGPT داشته باشند.

چگونگی خرید چت جی پی تی

در صورتی که مایل به استفاده از چت جی پی تی هستید، کافی است اکانت آن را از درگاه “آریاپی” بخرید. اکانت آماده چت جی پی تی ChatGPT در سایت آریاپی وجود دارد و هزینه این سرویس چندان بالا نیست. افراد هر زمانی برای خرید اکانت آماده چت جی پی تی ChatGPT از طریق سایت آریاپی اقدام کنند، این خدمت به صورت آنی به آنان تحویل داده خواهد شد.

علاوه بر سرویس چت جی پی تی، امکان خرید شماره مجازی از طریق این سایت نیز وجود دارد که هزینه این خدمت در سایت آریاپی 5000 تومان است. افراد به منظور بهره­مندی از این خدمت باید در سایت آریاپی حساب کاربری داشته باشند و سپس به خرید خدمت مورد نظر خود بپردازند. متقاضیان باید بدانند که شماره‌های ارائه شده توسط آریاپی یک بار مصرف بوده و بعد از استفاده، از لیست شماره‌های آریاپی حذف خواهند شد. شماره تا زمانی که اپلیکیشن یا سایت آنلاین و حساب استفاده کننده فعال باشد، در اختیار او خواهد بود، اما اگر هر یک از حساب‌ها غیرفعال شود، دیگر شماره در دسترس نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز