چگونه پمپ آب خورشیدی بسازیم؟ (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انرژی های تجدیدپذیر، انرژی هایی هستند که از منابع طبیعی قابل جایگزین شدن به دست می آیند و نرخ جایگزین شدن آن ها بیشتر از نرخ مصرف شان است. برای مثال، باد و آفتاب از آن دست انرژی هایی محسوب می شوند که پیوسته تولید و جایگزین می گردند. این گونه منابع به وفور در دسترس ما هستند و به کار گرفتن آن ها در مقایسه با سوخت های فسیلی آلایندگی بسیار کمی تولید می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که روش ساختن یک پمپ آب که با انرژی خورشیدی کار می کند را به شما آموزش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، انرژی خورشیدی به معنی این است که با استفاده از فناوری های مختلفی مانند پنل های خورشیدی، از نور و گرمای تابشی خورشید برای تولید برق استفاده کنیم. انرژی خورشیدی فراوان ترین منبع انرژی است که حتی در هوای ابری هم می توان از آن استفاده کرد. نرخ جایگزین شدن انرژی خورشیدی حدود 10000 مرتبه بیشتر از نرخی است که بشر انرژی مصرف می کند. در واقع، میزان انرژی خورشیدی که در یک سال به زمین می رسد به قدری زیاد است که در تقریباً دو برابر بیشتر از کل انرژی های قابل استحصال از تمام منابع تجدیدپذیر موجود در کره زمین است.

از انرژی خورشیدی می توان برای گرم یا خنک کردن منازل، تأمین روشنایی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد و هزینه تولید پنل های خورشیدی در سال های اخیر به شدت کاهش پیدا کرده است. بهتر است بدانید پنل های خورشیدی عمر زیادی دارند و بیش از 30 سال دوام می آورند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز