چگونه کلید شکسته را از قفل بیرون بیاوریم؟ (ویدیو)

لست سکند

با گذشت زمان، کلیدها فرسوده می شوند و ممکن است بشکنند. گاهی اوقات این شکستگی زمانی اتفاق می افتد که کلید در داخل قفل است و می خواهید آن را بچرخانید. وقتی این اتفاق بیفتد، آیا می توانید کلید را از داخل قفل بیرن بیاورید؟ در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ترفندهایی برای بیرون آوردن کلید شکسته را به شما آموزش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در داخل هر قفل، زبانه هایی وجود دارند که متناظر با دندانه های کلید هستند و هنگامی که کلید وارد قفل می شود، اجازه می دهند که سیلندر قفل بچرخد. قبل از این که کلید وارد قفل بشود و زبانه ها را بچرخاند، زبانه ها آزاد هستند و به خاطر فنری که در سیلندر تعبیه شده است به راحتی می توانند بالا و پایین بروند.

هنگامی که کلید در داخل قفل می شکند، زبانه ها دیگر نمی توانند حرکت کنند و به کلید اجازه بدهند خارج بشود. در واقع، آن ها کاری می کنند که کلید در جایش بماند و نتواند خارج شود. برای این که کلید را خارج کنید سیلندر باید به وضعیت عادی خودش برگردد.

راز آسمان پایتخت

وقتی کلید در داخل قفل می شکند ممکن است برای لحظه ای دستپاچه شوید، به ویژه که قفل مربوط به در ورودی منزل شما باشد. به هر حال اگر کلید یدک دارید و می خواهید کلید شکسته را از داخل قفل بیرون بیاورید روش های ابتکاری و آسان زیادی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید این کار را انجام بدهید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونه کلید شکسته را از قفل بیرون بیاوریم؟ (ویدیو)

  1. محمود بلیغیان گفته:

    مبحث راه کار های باز کردن قفل هائی که کلید آنها گم شده یا کلید در داخل قفل شکسته است بسیار جالب بود، که البته ممکن است برای همه پیش بیاید، نبودن رشته بسیار فنی و لازم قفل سازی در هنرستان‌ها و مراکز آموزش های فنی و آزاد با ثبت اطلاعات شخصی و مشخصات کامل هنرجویان برای پیش بینی موارد احتمالی امنیتی در آینده و جلوگیری از سو۶ استفاده های احتمالی دانش این فن، و اعطای مدرک مربوطه آموزشگاهی و تخصصی فنی به آنها پس از پایان دوره تئوری و عملی کارگاهی با توجه به گستردگی این رشته که مطمئناً تا کنون وجود نداشته است واختراعات جدید قفل و کلی از جمله قفل و کلید های به اصطلاح کامپیوتری و کلید های ضد سرقت دو یا چند ردیف دندانه بر روی کلیدها و رمز داشتن قفل ها و انواع مختلف آنها که تاریخچه یا سابقه تاریخی چند هزار یا چند صد ساله واقعی دارند،، و نیاز جامعه، برای جذب دانشجو یا هنر جو و آموزش صحیح و جدی توسط هنرآموزان مورد تایید آموزش و پرورش بعنوان یکی از رشته های فنی مانند سایر رشته ها با کارگاه های جداگانه و اختصاصی، راه کار بسیار مفید و موثر و مشوقی مجاز در این زمینه از قلم افتاده خواهد بود.
    پیشنهاد دهنده : محمود بلیغیان از اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز