چگونه قفل بسته را با استفاده از تیغ باز کنیم؟ (ویدیو)

برای همگی ما پیش آمده است که بیرون از خانه بمانیم و نتوانیم وارد آن بشویم فقط به این علت که کلید را گم کرده ایم و یا در آن لحظه به کلید یدکی و یا کلیدساز دسترسی نداریم. روش های مختلفی برای باز کردن قفل بدون کلید وجود دارد و در ویدیویی که در ادامه تماشا می کنید باز کردن قفل به وسیله تیغ به شما آموزش داده می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ترفند هایی آسان برای باز کردن قفل وجود دارد که در شرایط اضطراری می توانند بسیار کاربردی و به دردبخور باشند. گم کردن کلید یک قفل به طور قطع کابوسی ناراحت کننده است و گاهی اوقات این اتفاق دقیقاً زمانی می افتد که در شرایط اضطراری هستید. ممکن است در آن لحظه به کلید اصلی و یا کلید یدکی دسترسی نداشته باشید، البته بهترین پیشنهاد این است که از یک کلیدساز حرفه ای کمک بخواهید ولی چنانچه کلیدساز هم در دسترس نبود، مجبورید با استفاده از ابراز مناسب و البته برخورداری از دانش کافی، یک قفل بسته را باز کنید.

آریاک سفر

گاهی اوقات وقتی می خواهید قفل را بدون کلید باز کنید، این احتمال وجود دارد که قفل در اثر ضربه و یا دستکاری بیش از حد بشکند که خودش می تواند دردسر بیشتری ایجاد کند. در نهایت و با وجود روش های مختلفی که برای باز کردن قفل وجود دارد، توصیه می شود در صورت امکان با یک کلیدساز تماس بگیرید و از یک متخصص بخواهید در باز کردن قفل به شما کمک کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “چگونه قفل بسته را با استفاده از تیغ باز کنیم؟ (ویدیو)

  1. مهدی قانع گفته:

    عقل کل مگه قفلی که روی درب باشه جاداره که شما ازهرطرفی که خواستی تیغ رو بفرستی که مثلا بازش کنی اگه راست میگی قفلش کن یه جایی که کیپ باشه بعدش بازش کن

  2. امیر گفته:

    دوتا اچار تختو بندازین تو قفل تو ی فشار نرم تو دو ثانیه از بقل میشکنه این همه دنگو فنگ لازم نیس

  3. احمد دانش کهن گفته:

    اگر تونستی قفل زرد یا کامپیوتری را باز کنی هنر کردی چون اون قفل‌ها از دو طرف زبونه داره این قفلی که باز کردی با صرفه زدن باز میشه نمیخواد یه تیغ مصرف کنی

  4. مهدی زعفرانی گفته:

    این مدل قفل هارو من کلید بره داخلش از خودش نباشه اصلا در عرض ۳۰ ثانیه بازش میکنم
    طرف یکم تمرکز کنه با یک تیکه سیم مفتول نازک بازش میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز