چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انگلستان با داشتن جمعیتی حدود 56 میلیون نفر، دارای سومین اقتصاد بزرگ جهان بوده و به‌دلیل برخورداری از ثبات اقتصادی بالا، نرخ بیکاری پایین و درآمد مطلوب، همواره یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب افراد از سراسر دنیا بوده است.

از آن‌جایی که انگلیس در ایران دارای سفارت نیست، اخذ ویزای این کشور به دو صورت VFS یا مراجعه به سفارت یکی از کشورهای همسایه انجام می­شود.

کاماپرس در این گزارش مراحل اخذ ویزا، پیکاپ انگلیس و گرفتن وقت سفارت انگلیس برای متقاضیان مهاجرت به این کشور را بررسی کرده است.

گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران

از آن‌جایی که انگلیس در ایران دارای سفارت نیست، تمامی مراحل اخذ ویزای این کشور توسط کارگزاری VFS انجام می­شود. متقاضیان مهاجرت به انگلیس می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز در تهران، بدون مصاحبه برای درخواست ویزای خود اقدام کنند. منظور از وقت سفارت انگلستان، همان زمانی است که توسط VFS برای انگشت‌نگاری و تحویل مدارک ویزای فرد متقاضی تعیین می‌شود.

در روش دوم، برای اخذ ویزای انگلستان و گرفتن وقت سفارت می‌توان به سفارت یکی از کشورهای همسایه همچون ترکیه، امارات و ارمنستان مراجعه کرد.

راز آسمان پایتخت

وقت سفارت انگلیس-کاماپرس

مدارک اولیه برای گرفتن وقت سفارت انگلیس

اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی، فرم تکمیل شده فارسی درخواست وقت سفارت، اثبات رزرو هتل محل اقامت در انگلیس و بلیط رفت و برگشت، از جمله مدارک اولیه برای گرفتن وقت سفارت انگلیس است. متقاضیانی که دارای دعوتنامه هستند باید فایل اسکن دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت‌کننده را نیز همراه مدارک قبلی ارائه دهند.

مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت انگلیس

اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، تکمیل فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگه تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارت، دو قطعه عکس، اصل یا کپی دعوتنامه معتبر و همچنین اصل و ترجمه رسمی شناسنامه و سند ازدواج و مدارک شغلی از جمله مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت انگلیس است. از دیگر مدارکی که متقاضیان باید ارائه دهند می‌توان به رزرو بلیط برای سفر به انگلستان، اصل و ترجمه رسمی سند ملکی و اصل ریز پرینت حساب شخصی اشاره کرد.

مراحل گرفتن وقت سفارت انگلیس

در ابتدا باید یک حساب کاری بسازید و فرم‌های فارسی مرتبط با دریافت وقت از سفارت انگلیس را تکمیل کنید. در مرحله بعدی باید نوع ویزای خود را متناسب با علاقه و هدف خود تعیین کنید و اطلاعات درخواستی را با دقت بالا تکمیل کنید. فرم‌های تکمیل‌شده را همراه با صفحه اول پاسپورت، دعوتنامه (در صورت وجود) و واچر هتل در وبسایت مربوطه آپلود کنید. در مراحل بعدی ضمن تعیین زمان مورد نظر خود، هزینه‌های مرتبط با وقت سفارت را پرداخت کنید.

متقاضیان دریافت وقت سفارت انگلیس و ویزای این کشور می‌توانند با هدف پیشبرد هر چه سریع‌تر و دقیق‌تر مراحل اخذ ویزا، از کارشناسان مجرب یک آژانس مسافرتی معتبر کمک بگیرند. یاری گرفتن از متخصصین این زمینه ضمن کاهش احتمال ریجکتی، سرعت مراحل اخذ ویزا را افزایش می‌دهد.

وقت-سفارت-انگلیس-کاماپرس

وقت فوری سفارت انگلیس

در مواقعی که متقاضیان، وقت کافی برای منتظر ماندن ندارند و برای اخذ ویزای انگلیس عجله دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر، وقت فوری از سفارت انگلیس بگیرند. به طور کلی اگر بخواهید وقت عادی از سفارت بگیرید، حدود سه ماه برای گرفتن ویزا از سفارت طول خواهد کشید؛ در صورتی که با انتخاب گزینه وقت فوری سفارت انگلستان، کارگزار مربوطه این کشور طی یک تا دو هفته وقت شما را تعیین می‌کند. متقاضیان وقت فوری باید توجه داشته باشند که باید به موقع و سر وقت مدارک و ترجمه‌‎های مورد نیاز را برای سفارت ارسال کنند.

 مدت زمان لازم برای صدور ویزای انگلیس

به دلیل درخواست‌های زیاد متقاضیان برای دریافت ویزای انگیس، گرفتن وقت از سفارت حدود سه ماه زمان می‌برد و سپس حدود 20 تا 30 روز دیگر زمان نیاز است تا مشخص شود که سفارت انگلیس با ویزای فرد موافقت کرده یا آن را رد کرده است. متقاضیانی که درخواست ویزای آنها رد شده باشد، در صورت آنکه به این مسئله در نامه سفارت اشاره شده باشد، می‌توانند در زمان مشخص‌شده نسبت به رد درخواست ویزای خود اعتراض کنند.

 دلایل ریجکتی ویزای انگلیس

پر کردن اشتباه فیلدهای مرتبط با فرم درخواست یا خالی گذاشتن آنها به دلیل کمبود اطلاعات، یکی از رایج‌ترین دلایلی است که منجر به ریجکت ویزای افراد می‌شود. ریجکت ویزای انگلیس به دلیل عدم استفاده صحیح از ویزای قبلی، نداشتن هدف مشخص متقاضی، نداشتن تمکین مالی و پاسپورت معتبر، داشتن سابقه قضایی و ارائه مدارک نامعتبر از دیگر دلایل ریجکتی ویزای افراد به شمار می‌رود.

همچنین ممکن است افراد طی سال‌های قبل ویزای انگلیس دریافت کرده، اما بنا به دلایلی به این کشور سفر نکرده باشند که در این صورت مجددا ویزای فرد رد می‌شود. متقاضیان در راستای رفع این مشکل می‌توانند دلایل عدم سفر به انگلیس را مشخص و این مشکل را برطرف کنند.

سفارت انگلیس-کاماپرس

 اعتراض به ریجکتی ویزای انگلیس

در صورتی که ویزای افراد به هر دلیلی رد شود، سفارت انگلستان دلیل اخطار و دلایل آن را از طریق ایمیل به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌کند. افراد در صورت مواجهه رد ویزای انگلستان می‌توانند با جمع‌آوری دوباره مدارک و رفع نقص مدارک قبلی برای اخذ دوباره ویزای این کشور درخواست دهند. متقاضیان باید در یک نامه به زبان انگلیسی از خود دفاع کنند و در آن اطلاعات شخصی به همراه دلایل ریجکتی ویزا را بیان کنند. در صورتی که با اعتراض متقاضی موافقت شود، پاسخ آن طی دو تا سه هفته بعد مشخص می‌شود و می‌توان دوباره برای اخذ ویزا درخواست ارسال کرد.

گرفتن وقت سفارت انگلیس با “قصران گشت”

قصران گشت، یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی بوده که با برخورداری از کارشناسان و وکلای مجرب، متقاضیان را در راستای انجام خدمات مهاجرتی مختلف همچون گرفتن وقت از سفارت، اخذ ویزا، دریافت پیکاپ ویزا و نظایر آن یاری می‌دهد. در این راستا متقاضیان اخذ ویزای کانادا، آمریکا و انگلیس می‌توانند با آسودگی خاطر تمامی مراحل مرتبط با اخذ ویزای خود را به کارشناسان ماهر این مجموعه بسپارند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز