چگونه تیپ کژوال مردانه بزنیم؟

تیپ-کژوال-مردانه-کاماپرس
ژیوار

تیپ کژوال مردانه یا استایل خیابانی همیشه طرفدارهای خود را دارد. تیپی راحت که مناسب دورهمی، محل کار و حتی قرارهای ملاقات رسمی هم خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به طور کامل در مورد تیپ کژوال مردانه توضیح خواهد داد.

آشنایی با تیپ کژوال مردانه

تیپ کژوال یا استایل خیابانی، به تیپ و استایل‌های راحت برای کارهای روزمره می‌گویند. معمولا مردان از این مدل لباس برای محل کار یا مهمانی‌های خودمانی استفاده می‌کنند. به طور مثال شلوار جین یا کتان به همراه تیشرت در تابستان یا سویشرت و هودی ساده برای زمستان، پوشاک همیشگی برای تیپ کژوال خواهد بود. این تیپ نه تنها وقت زیادی برای حاضر شدن نمی‌گیرد، بلکه از هر لباس داخل کمد هم می‌توان برای تکمیل این تیپ استفاده کرد.

 تیپ کژوال؛ یک استایل خوب برای دورهمی‌های دوستانه

یکی از کاربردهای تیپ کژوال، برای دورهمی‌های خودمانی خواهد بود. به طور مثال پوشیدن شلوار جین یا کتان تیره به همراه یک تیشرت ساده به شما کمک می‌کند تا یک ظاهر جذاب و ساده داشته باشید. هرچند، ست کردن رنگ تیشرت با شلوار، کفش و حتی جوراب، به جذابیت تیپ شما کمک خواهد کرد. پیشنهاد می‌شود که اگر مثلا از یک تیشرت روشن استفاده می‌کنید، شلواری تیره با آن ست کنید.

تیپ-کژوال-مردانه-کاماپرس

دریان سفر امید

یک تیپ شیک حتی برای قرارهای رسمی خاص

معمولا برای قرار ملاقات‌های رسمی، همه یک تیپ شیک را انتخاب می‌کنند و بر اساس آن لباس می‌پوشند. با این حال، تیپ کژوال می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. استفاده از شلوار جین و پیراهن مردانه با کفشی اسپرت یا کمی مجلسی ترکیبی جالبی برای این مدل قرارها خواهد بود. بسیاری هم تمایل دارند، برای قرارهای از این دست خود، یک کت هم بپوشند، کت‌های چرم، پارچه‌ای و حتی جین یک پیشنهاد مناسب است، اما اگر کت انتخابی از مدل تک رنگ و اسپورت باشد، استایل جذاب‌تری خواهید داست. به طور مثال یک کت اسپورت روشن با تیشرتی مشکی و شلوار جین روشن، ترکیب جالبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تیپ کژوال برای محل کار

کاربردی‌ترین حالت برای استایل کژوال، در محل کار است. برای این موقعیت می‌توان از لباس‌های کمی روشن‌تر هم استفاده کرد. مثلا یک تیشرت قرمز، سبز یا سرمه‌ای را با شلوار جین آبی روشن یا تیره ست کرد. هر چند که رنگ لباس کاملا سلیقه‌ای است اما برای این استایل بهتر است تا از کفش‌های ساده و اسپورت استفاده شود. به تیپ کژوال، یک تیپ راحت و خیابانی می‌گویند، که نباید از زیورآلات خاصی غیر ساعت برای آن، استفاده کرد، همچنین اگر آقایان تمایل دارند تا کیفی همراه خود داشته باشند، بهتر است از کیف‌های تک بند کوچک یا بزرگ استفاده کنند.

 تیپ کژوال با تیشرت و شلوارهای ساده

برای یک استایل کژوال مردانه، تیشرت‌های پر از طرح یا مدل دار به همراه شلوارهای پاره با فاق‌های نامتعارف مناسب نیست. مثلا شلوارهای فاق کوتاه به همراه تیشرت پر از طرح با استایل کژوال همخوانی خاصی ندارد. با وجود سلیقه‌ای بودن انتخاب رنگ لباس، اما بهتر است تا شلوارهای تیره رنگ مثل سرمه‌ای، طوسی، مشکی یا کرم تیره انتخاب شود. البته انتخاب تیشرت یا هودی با رنگ روشن که متناسب با رنگ شلوار باشد، جذاب خواهد بود.

 کتانی و رانینگ، مناسب برای تیپ کژوال

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تکمیل استایل کژال، کفش‌های اسپورت یا اسنیکرز هستند. حتی در فصل‌های سرد سال هم می‌توان از پوتین‌هایی با ساق کوتاه استفاده کرد. در کل نیم بوت و کتانی یک کفش مناسب برای تیپ کژال خواهد بود که ترکیب درست آن با شلوار و بالا پوش چشم نواز می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز