حواله به چین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای واریز پول به خارج از کشور راه‌های مختلفی وجود داشته و افراد و موسسات مختلفی این کار را انجام می‌دهند. چین از کشورهایی است که مراودات زیادی با دولت و مردم ایران دارد؛ بنابراین ممکن است افراد زیادی نیاز به رد و بدل کردن پول با حساب‌هایی در این کشور داشته باشند. به خصوص که چین شریک تجاری مهمی برای ایران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

واحد پول چین یوان است و برای ارسال پول به این کشور نیاز است که ابتدا آن را به یوان تبدیل کرد. نرخ هر یوان چین هم‌اکنون حدود 7 هزار و 500 تومان است. استفاده از روش‌های مختلف برای واریز یوان به چین هزینه‌ها و کارمزدهای متفاوتی را شامل می‌شود. در ادامه کاماپرس روش ارسال یوان به چین با کمترین کارمزد را معرفی و بررسی می‌کند.

کم هزینه‌ترین روش ارسال یوان به چین

استفاده از واسط‌ها برای ارسال یوان به چین هزینه را افزایش می‌دهد. چراکه در هر مرحله واسط‌ها میزانی کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزد بستگی به میزان پولی که جا‌به‌جا می‌شود و نرخ کارمزد موسسه یا بانک دارد. به هر حال این کارمزد معمولا چیزی بین 1 تا 15 درصد است.

ارزان‌ترین راه برای ارسال پول به چین، ارسال به حساب بانکی مستقیم فرد در چین است. اگر گیرنده در چین حساب بانکی داشته باشد، ارسال مستقیم پول به این حساب کارمزد بسیار پایینی را شامل می‌شود. چراکه نیازی به پرداخت کارمزد به بانک‌ها یا موسسه‌های واسط وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

برای ارسال مستقیم پول به حسابی بانکی در چین، نیاز به عضویت در سوئیفت وجود دارد. سوئیفت یک سیستم ارسال و دریافت پیام‌های ارزی در سراسر جهان است. با افتتاح یک حساب سوئیفت می‌توان به هر جایی از دنیا حواله ارزی ارسال کرده و از هر کشور ارز دریافت کرد.

به سبب تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، واریز پول به حسابی خارج از کشور کار چندان آسانی نیست. چراکه از داخل ایران نمی‌توان به سرویس‌های بین المللی پرداخت دسترسی داشت. اما باید توجه داشت که ساخت اکانت سوئیفت در ایران امکان‌پذیر نیست. در واقع در داخل ایران نمی‌توان به شبکه سوئیفت متصل شده و از آن برای مبادلات ارزی بین‌المللی استفاده کرد. با این توصیف باید از راه‌های جایگزین برای حواله یوان به چین استفاده کرد.

از یک موسسه معتبر استفاده کنید

با عدم دسترسی به حساب سوئیفت و سایر پلتفرم‌های مبادله ارزی در ایران، استفاده از یک موسسه پرداخت می‌تواند کار را آسان کند. این موسسه‌ها با دریافت مبلغی کارمزد کار ارسال یوان به چین را انجام می‌دهند. باید توجه داشت که از یک موسسه پرداخت معتبر استفاده شود. شرکتی که به عنوان یک موسسه پرداخت و در اف‌سی‌ای ثبت شده باشد.

موسسه آسان تجارت حواله یوان به چین را ساده کرده است. این موسسه معتبر با دریافت مبلغ کمی کارمزد، ارسال پول بین‌المللی را انجام می‌دهد. استفاده از این موسسه علاوه بر افزایش ایمنی مبادلات ارزی، هزینه عملیات بانکی را کاهش داده و آن را مقرون به صرفه می‌کند. این موسسه تضمین بازپرداخت تمام هزینه‌های غیر منتظره را به مشتری ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از یک موسسه پرداخت معتبر

هزینه‌های انتقال مناسب از جمله مزایای استفاده از موسسه آسان تجارت است. تعیین کارمزد معقول و باز پردخت هزینه‌های غیرمنتظره باعث شده تا هزینه‌های حواله یوان کاهش یابند. ارائه نرخ ارز رقابتی نیز از دیگر عوامل موثر در کاهش هزینه‌های انتقال است.

از طرف دیگر استفاده از یک موسسه معتبر و ثبت شده، دغدغه‌ها بابت امن بودن پرداخت را کاهش می‌دهد. یک موسسه ثبت شده معتبر در برابر پول دریافت شده مسئول است و به مشتری ضمانت ارائه می‌کند. آشنایی با قوانین ارزی چین از دیگر مزیت‌های استفاده از این موسسه است. از آنجایی که کشور چین سیاست‌های اقتصادی، پولی و ارزی خاص خود را داشته و محدودیت‌هایی در این زمینه اعمال کرده، آشنایی با این سیاست‌ها و محدودیت‌ها ضروری است.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان تجارت
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز