چگونه از پروازهای ارزان آگاه شویم؟

خرید بلیط هواپیما
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انجام عملیات خرید و فروش در سایتهای فروش اینترنتی به ویژه فروش بلیط هواپیما و تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل نیازمند گزاره هایی است که در مشتریان و مسافران رغبت لازم را برای خرید در آنها ایجاد نماید.

به گزارش کاماپرس، مهمترین موارد ایجاد انگیزه در کاربران سایت، مناسب بودن قیمتهای سایت فروشنده و به طور اختصاصی تر ارائه بلیط ارزان هواپیما است. به عبارتی دیگر، به رغم وجود کیفیت در ارائه خدمات یک سایت فروشنده بلیط هواپیما، چنانچه نرخ های ارائه شده در آن سایت از قیمت خوب و پایینی برخوردار باشند آنگاه زمینه برای خرید انواع بلیط به خصوص بلیط ارزان هواپیما بیشتر از پیش فراهم می شود. به طور کل می توان گفت همه عوامل یاد شده دست به دست هم می دهند تا یک معامله برد- برد بین خریدار یا مسافر و فروشنده یا آژانس مسافرتی اتفاق بیفتد. با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی، می‌توانید به بهترین قیمت بلیط هواپیما در هر لحظه دسترسی داشته باشید و سفر بعدی خود را با کمترین هزینه انجام دهید.
آشنایی با سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی 
سیستم (این جمله بولد و دارای لینک است)اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی به شما کمک می‌کند تا هر گونه تغییر در (کلمه قیمت بلیط هواپیما بولد است)قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما برسد. به این صورت که، همزمان با تغییر قیمت بلیط هواپیما در مسیری خاص، این تغییر از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رسد و به این ترتیب می‌توانید در جریان افزایش و کاهش قیمت‌ها قرار بگیرید. یکی از مزیت‌های مهم سیستم اطلاع از تغییر قیمت بلیط هواپیما در فلای تودی رایگان بودن آن است و برای عضویت در این سرویس نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت. قطعا این سرویس یکی از ابزارهای ضروری برای سفر است، به خصوص برای آن دسته از افرادی که به سفرهای ارزان قیمت و اقتصادی علاقه دارند، چرا که اطلاع از آخرین قیمت‌های بلیط هواپیما، می‌تواند به شما بیشترین کمک را برای (کلمه خرید ارزانترین بلیط هواپیما بولد است وداری خط زیر است)خرید ارزانترین بلیط هواپیما نماید.
 دلیل نیاز به سیستم اطلاع از آخرین قیمت‌ها در فلای تودی

سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی به شما کمک می‌کند تا در جریان آخرین تغییر قیمت‌ بلیط هواپیما قرار بگیرید، بنابراین به راحتی می‌توانید متوجه شوید که دقیقا چه تغییراتی در قیمت بلیط هواپیما رخ داده و میزان آن چقدر است. در نتیجه به جای اینکه زمان خود را برای جستجوی بلیط ارزان هواپیما در وب سایت‌های مختلف هدر بدهید، می‌توانید آن را به برنامه ریزی برای سفرتان اختصاص دهید.
نحوه دسترسی به سیستم اطلاع از آخرین قیمت‌ها در فلای تودی 
برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:
1. ابتدا پرواز و یا مسیری را که مایل هستید تغییر قیمت‌های لحظه‌ای آن به اطلاع شما برسد را در وب سایت فلای تودی جستجو نمایید. برای مثال چنانچه قصد (کلمه خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران کیش بولد و دارای لینک است)خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران کیش را دارید به جستجوی پروازهای موجود در این مسیر بپردازید.
2. در صفحه نمایش جستجوها، تمامی پروازها به مقصد مورد نظر به ترتیب از ارزانترین قیمت نمایش داده می‌شود.
3. چنانچه از کامپیوتر و یا لپ‌تاپ استفاده می‌نمایید بر روی گزینه‌ی اطلاع از تغییر قیمت‌ها در قسمت بالای سمت راست صفحه، و چنانچه از موبایل برای جستجو استفاده می‌کنید در قسمت پایین صفحه بر روی دکمه «اطلاع از تغییر قیمت‌ها» کلیک کنید.
4. در پنجره ای که باز می‌شود، ایمیل خود را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.

چطور می‌توانم ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرم؟
ایسنا در گزارشی افزود: پس از انجام مراحل بالا، شما به بهترین سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها دسترسی خواهید داشت و هر زمان که قیمت بلیط هواپیما تغییر کند فلای تودی این تغییر را از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رساند. به این ترتیب می‌توانید در بهترین لحظه ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

چند نکته برای استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در فلای تودی
با توجه به اینکه ظرفیت پروازهای ارزان به سرعت تکمیل می‌شود، با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، شما یک قدم جلوتر از سایر مسافرین خواهید بود و به راحتی می‌توانید پرواز مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر چه زودتر از این قابلیت بی‌ نظیر بهره ببرید و شانس خود را برای خرید بلیط ارزان هواپیما افزایش دهید. از طرف دیگر اگر با دوستان و یا اعضای خانواده‌تان سفر می‌کنید، توصیه ما به شما این است که این سیستم را به آن‌ها نیز پیشنهاد نمایید. به این ترتیب هر زمان که از بررسی ایمیل خود غافل شدید، آن‌ها هم ‌می‌توانند در جریان تغییر قیمت‌ها قرار بگیرند و به شما در خرید بلیط هواپیما با بهترین نرخ کمک کنند. هدف فلای تودی این است تا همواره با بهبود سایت و خدمات بر پایه بروزترین تکنولوژی‌ها و سرویس‌های روز دنیا، این امکان را برایتان فراهم آورد که بهترین انتخاب را برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید و بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فلای تودی
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز