چه کسانی وام 10 میلیون تومانی بانک مهر ایران را دریافت می کنند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌هایی است که به سرپرستان خانواری که به علت بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند، وام کرونا اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرداخت وام کرونا در راستای سیاست‌های کلی وزارت اقتصاد و دارایی و به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر گرفتار بیماری کرونا تدارک دیده شده است. بانک مهر ایران یکی از مجموعه‌هایی است که این وام را به افراد واجد شرایط می‌پردازد.

پیش شرط اصلی برای پرداخت این تسهیلات این است که سرپرست خانوار مبتلا به بیماری کرونا، کسب و کاری نداشته باشد. براساس اطلاعات سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، مبلغ این وام 10 میلیون تومان بوده و کارمزد آن هم 4 درصد سالانه است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه بوده و بعد از اعتبارسنجی لازم و براساس شرایط و مقررات ناظر بر شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط لازم برای دریافت وام کرونا از بانک مهر ایران

طبق اطلاعات وبسایت بانک مهر ایران، افراد متقاضی دریافت این وام باید در این مجموعه حساب داشته باشند. در صورتی که فردی قبلا در این بانک حساب باز کرده و هم اکنون نیز مشتری آن است، برای تشکیل پرونده به منظور دریافت این وام باید به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کند.

اگر فرد متقاضی امکان افتتاح حساب را به صورت حضوری در هیچ یک از شعب بانک مهر ایران ندارد باید به وسیله همراه بانک این مجموعه به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کند. اما برای تشکیل پرونده تسهیلاتی خود باید حتما به صورت حضوری فرآیند را انجام دهد.

افراد به منظور دانلود همراه بانک و افتتاح حساب و همچنین آگاهی از آدرس شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند یا از طریق روابط عمومی آن اطلاعات بیشتری به دست آورند.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز