چطور روی تقویم رومیزی 1404 لوگوی خودمان را چاپ کنیم؟

آریاک سفر

چاپ تقویم رومیزی 1404 می‌تواند یک اقدام مناسب برای تبلیغ و معرفی برند شما باشد. به خصوص اینکه با چاپ لوگوی خودتان روی این تقویم، کالایی کاربردی، ارزشمند و اختصاصی را به مشتریان خود هدیه خواهید داد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چاپ روی تقویم رومیزی 1404 برای کسب و کارهای مختلف پرداخته و نحوه چاپ لوگوی اختصاصی روی تقویم را مورد بررسی قرار داده است.

برای چاپ لوگوی خودتان روی تقویم رومیزی 1404، باید مراحل زیر را دنبال کنید تا یک تقویم اختصاصی با طرح دلخواه و لوگوی برندتان داشته باشید:

1- انتخاب یک تولید کننده یا چاپخانه معتبر: ابتدا باید یک شرکت یا چاپخانه‌ای که در زمینه تولید و چاپ تقویم رومیزی فعالیت دارد را انتخاب کنید. این شرکت‌ها معمولاً خدمات سفارشی‌سازی تقویم‌ها را ارائه می‌دهند و می‌توانند به شما در طراحی و چاپ کمک کنند.

2- طراحی لوگو و طرح دلخواه: قبل از ارسال سفارش، مطمئن شوید که لوگوی برندتان با کیفیت بالا (فرمت‌هایی مانند PNG یا PDF با رزولوشن بالا) آماده باشد. اگر هنوز طرحی برای تقویم ندارید، می‌توانید از تیم طراحی چاپخانه کمک بگیرید تا یک طرح اختصاصی و هماهنگ با برند شما ایجاد کنند. در این مرحله، علاوه بر لوگو، می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها و جزئیات گرافیکی دلخواه خود را متناسب با برند و رنگ سازمانی انتخاب کنید.

دریان سفر امید

3- انتخاب قالب و نوع تقویم: بسته به سلیقه و نیازهای خود، باید نوع تقویم رومیزی مورد نظر (مثلاً پایه‌دار، ایستاده، دیواری یا رومیزی کلاسیک) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید جنس پایه (مثل مقوایی، چوبی یا پلگسی) و نوع گرماژ برگه ها همچنین روکش صفحات (مات یا براق) را انتخاب نمایید.

4- بررسی و تأیید پیش‌نمایش: پس از ارائه طرح لوگو و انتخاب نوع تقویم، چاپخانه معمولاً یک پیش‌نمایش دیجیتال از طراحی نهایی تقویم شامل لوگو و طرح‌های گرافیکی به شما ارائه می‌دهد. در این مرحله، می‌توانید جزئیات طراحی را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید.

5- ثبت سفارش و شروع تولید: بعد از تأیید نهایی طراحی، سفارش چاپ تقویم رومیزی را ثبت کنید. تعداد نسخه‌های مورد نیاز را مشخص کرده و زمان تحویل را با چاپخانه هماهنگ کنید. پس از این مرحله، چاپخانه فرآیند چاپ و تولید تقویم‌ها را آغاز می‌کند.

6- دریافت تقویم‌های تولید شده و آماده: پس از چاپ و آماده شدن، تقویم‌های رومیزی اختصاصی شما که لوگوی برندتان بر روی آن‌ها چاپ یا ضرب شده به شما تحویل داده می‌شود و می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار ( برای یسکال) بین مشتریان و مخاطبان مد نظر توزیع کنید.

تقویم 1404- کاماپرس

چرا تقویم رومیزی؟

از میان هدایای مختلف سال نو، تقویم جایگاه خاص خود را دارد. تقویم می‌تواند یک وسیله کاربردی در خانه‌ و محل کار محسوب شود و کمتر کسی است که در طول سال از تقویم برای برنامه ریزی و آگاهی از مناسبت‌ها استفاده نکرده باشد.

تقویم‌ها نیز خود به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از انواع تقویم‌های جیبی، انواع سررسید، تقویم رومیزی و تقویم دیواری می‌تواند کاربرد خاص خود را داشته باشد. در میان انواع مختلف اشاره شده، تقویم رومیزی 1404 می‌تواند انتخاب مناسب‌تری به عنوان یک هدیه باشد. قیمت چاپ اختصاصی این تقویم به مراتب پایین‌تر از سررسید است و تقویم رومیزی علاوه بر استفاده به صورت تقویم می‌تواند به عنوان یک کالای تزئینی و کاربردی روی میز کار مورد استفاده قرار گیرد. معمولا روی این تقویم‌ها از تصاویر بسیار زیبا یا کاربردی استفاده می‌کنند تا ارزش و زیبایی این کالا را افزایش دهند یا باعث کاربردی تر شدن آن ها میشوند.

ساختار تقویم رومیزی

تقویم رومیزی استاندارد معمولا دارای 13 برگ است که روی یک شاسی یا به عبارتی پایه قرار می‌گیرد. روی هر یک از این برگ‌ها، تقویم یکی از ماه‌های سال به همراه مناسبت‌های آن و تصویر زیبای مرتبط یا تصاویر تبلیغی مرتبط با محصول یا خدمات شما چاپ می‌شود. پشت هر برگ نیز می‌تواند یک تصویر یا مطالبی مرتبط با تقویم همان ماه باشد. در برخی از تقویم‌های رومیزی دو طرف هر برگ تقویم به تقویم یک ماه اختصاص دارد تا تقویم از هر دو سو قابل استفاده باشد، یعنی هم شخصی که پشت میز نشسته است و هم شخصی که مقابل میز نشسته است و این یعنی مشتری مخاطب شما نیز با برند شما آشنا می گردد.

برخی از این تقویم‌ها می‌تواند دارای برگ‌های بیشتری باشد و به عنوان مثال هر برگ به یک هفته از سال اختصاص داده شود. همچنین برخی از تقویم‌های رومیزی دارای یادداشت نیز هستند تا در محیط‌های کاری و اداری کاربردی تر شوند.

تقویم 1404 - کاماپرس

چاپ لوگو و نوشته‌های اختصاصی روی تقویم

تقویم رومیزی 1404 را می‌توان با لوگوی اختصاصی و یا نوشته‌های دلخواه سفارش داد. به این منظور شما باید صفحات مورد نظر را طراحی کرده و یا با ارائه لوگو، تصاویر و محتوای دلخواه به شرکت‌های چاپ تقویم از آن‌ها بخواهید که تقویم رومیزی 1404 اختصاصی شما را طراحی و چاپ کنند.

علاوه بر چاپ لوگو، نوشته و عکس دلخواه روی تمام صفحات، چاپ و تولید تقویم در اندازه‌های دلخواه نیز در این شرکت‌ها امکانپذیر است. به این منظور نیز شما باید اندازه و شکل دلخواه را اعلام کرده و یا برخی نیز مانند سایت بانی چاپ امکان محاسبه آنلاین قیمت تقویم رومیزی را به مشتری و بازدید کننده را می دهد.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت تقویم رومیزی 1404

تقویم رومیزی 1404 می‌تواند به صورت استاندارد و غیر اختصاصی خریداری شود. اما در صورتی که بخواهید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید، این عوامل می‌توانند روی قیمت تمام شده تقویم تاثیر بگذارند:

  • نوع کاغذ صفحات تقویم: در چاپ کاغذ صفحات تقویم معمولا از گلاسه 200 یا 250 گرمی استفاده می‌شود. نوع کاغذ استفاده شده می‌تواند قیمت تقویم را افزایش یا کاهش دهد.
  • سلفون روی صفحات: استفاده از سلفون مات یا براق می‌تواند دوام صفحات تقویم را بالاتر ببرد. اگرچه استفاده از سلفون باعث افزایش قیمت تولید تقویم رومیزی می‌شود.
  • چاپ طلاکوب و نقره کوب: طلاکوبی و نقره کوبی روی پایه و صفحات تقویم، باعث زیبایی بیشتر می‌شود اما این کار نیز باعث افزایش قیمت تقویم خواهد شد.
  • یو وی موضعی: استفاده از یو وی موضعی برای برجسته کردن برخی از نوشته‌ها یا لوگوی برند شما نیز باعث افزایش قیمت محصول خواهد شد البته که باعث لوکس تر شدن تقویم رومیزی شما نیز می گردد.
  • برش‌های قالب دار برگه‌ها: برگه‌های تقویم می‌تواند در شکل مورد نظر شما برش داده شود. این نوع از برش قالب دار نیز هزینه بر خواهد بود ولی در برخی مواقع که شبیه یک محصول یا لوگو شما باشد میتواند به زیبایی تقویم رومیزی و خاص بودن آن افزوده شود.
  • اندازه تقویم: بزرگ شدن اندازه تقویم نیز تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت آن دارد ولی اصلا به شما این پیشنهاد را نمیدهیم مگر اینکه اکثریت مخاطبان شما دارای کهولت سن باشند.

تقویم 1404 - کاماپرس

چاپ تقویم رومیزی 1404 با لوگوی اختصاصی

یکی از تولید کننده های با سابقه طولانی در تهران بانی چاپ می باشد که دارای تیم کارآمد و قدرتمند در زمینه چاپ انواع تقویم رومیزی های اختصاصی و سفارشی است. چاپ تقویم رومیزی اختصاصی که با لوگو و اطلاعات سازمانی شما همراه میشود همیشه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و تاثیر گذاری بالا می باشد که علی رغم در دسترس بودن گوشی و کامپیوتر در همه جا ولی واقعا نمیتوان از تقویم رومیزی های چاپی به این راحتی گذر کرد.

خلاصه ای از مزایا و کاربرد های خرید و اهداء تقویم رومیزی

خرید و سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی با طرح دلخواه، یک راهکار موثر برای افزایش آگاهی از برند و تقویت ارتباط با مشتریان و مخاطبان است. این نوع تقویم‌ها به دلیل قرارگیری مداوم روی میز کار، به طور مستمر در معرض دید قرار دارند و به همین خاطر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی طولانی‌مدت و کم‌هزینه عمل می‌کنند. با طراحی اختصاصی و گنجاندن عناصر بصری مانند لوگو، رنگ‌های برند و پیام‌های تبلیغاتی، می‌توان هویت برند را تقویت کرده و آن را به ذهن مشتریان حک کرد. همچنین، این تقویم‌ها می‌توانند با طرح‌های متنوع و جذاب، زیبایی بصری فضا را افزایش دهند و باعث ایجاد حس مثبت در محیط کار شوند.

علاوه بر این، تقویم رومیزی اختصاصی یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی است که برای مخاطبان مفید است و می‌تواند در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تجاری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی تاثیرگذار مورد استفاده قرار گیرد. این تقویم‌ها همچنین می‌توانند با محتوای اضافی مانند اطلاعات تماس، معرفی محصولات یا خدمات و حتی نقل قول‌های انگیزشی، به مشتریان ارزش بیشتری ارائه دهند. استفاده از تقویم رومیزی اختصاصی نه تنها به بهبود برندینگ کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد ارتباط مستمر و مثبت با مشتریان می‌شود و آن‌ها را به یاد برند و محصولات شما می‌اندازد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان